۴۷۵ کیلو موادمخدر از خودروی عبوری در کرمان کشف شد

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف ۲ دستگاه خودروی عبوری از جاده های خاکی محدوده محور بم به کرمان حامل ۲۵۵ کیلو تریاک و ۲۲۰ کیلو حشیش خبر داد. به گزارش روز پنجشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سردار “عبدالرضا ناظری” افزود: ماموران پلیس […]

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف ۲ دستگاه خودروی عبوری از جاده های خاکی محدوده محور بم به کرمان حامل ۲۵۵ کیلو تریاک و ۲۲۰ کیلو حشیش خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سردار “عبدالرضا ناظری” افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این استان در پی دریافت خبری از سوی پلیس استان البرز مبنی بر ورود دو دستگاه خودروی پژو حامل مواد مخدر به حوزه شهرستان “بم” به سرعت وارد عمل شده و با انجام اقدامات اطلاعاتی بعدی، مسیرهای احتمالی عبور خودروهای مورد نظر را شناسایی کردند.

وی اظهار داشت: در ادامه ماموران پلیس با استقرار نامحسوس در چند نقطه از محور “بم – کرمان” متوجه عبور ۲ دستگاه خودروی سواری از جاده های خاکی محدوده این محور شده و طی یک عملیات تاکتیکی با تعقیب خودروها توسط یک تیم و قرار دادن خارک در مسیر آنان توسط تیم های دیگر و همچنین تیراندازی به لاستیک ها موفق شدند هر دو خودرو را متوقف کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کشف ۲۵۵ کیلوگرم تریاک و ۲۲۰ کیلوگرم حشیش از خودروی قاچاقچیان و دستگیری ۲ متهم بیان کرد: در بازجویی از متهمان به اطلاعات موثقی در رابطه با دیگر تحرکات حوزه حمل مواد مخدر دست یافتیم که با طرح ریزی عملیاتی و انعکاس این موارد به پلیس دیگر استان ها و همپوشانی آنان، عملیات های غافلگیرانه ای را در پیش خواهیم داشت.




۴۷۵ کیلو موادمخدر از خودروی عبوری در کرمان کشف شد

منبع: ایرنـا
? ۴۷۵ کیلو موادمخدر از خودروی عبوری در کرمان کشف شد