۴۶ کشته و زخمی در تصادفات آخرین روز سال۱۴۰۲ کرمان

سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تبریک سال جدید، اظهار داشت: از مدت‌ها قبل طرح نوروزی پلیس در محورهای استان کرمان آغاز شده است، اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده که همکاران ما در محورهای درون شهری و برون شهری به هموطنان خدمت‌رسانی لازم را داشته […]

سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تبریک سال جدید، اظهار داشت: از مدت‌ها قبل طرح نوروزی پلیس در محورهای استان کرمان آغاز شده است، اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده که همکاران ما در محورهای درون شهری و برون شهری به هموطنان خدمت‌رسانی لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه همکاران ما در تمام محورهای مواصلاتی با تمام توان و نیرو به صورت محسوس و نامحسوس فعال هستند، گفت: همکاران ما در دیگر ماموریت‌ها نیز آماده خدمت‌رسانی هستند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه اعضای شورای تامین استان نیز همکاری لازم را برای خدمات‌رسانی بهتر پلیس به مردم دارند، افزود: از دست دادن حتی یک هم نوع هم برای همه بسیار سخت است و در راستای کاهش تصادفات و تلفات ناشی از حوادث رانندگی در محورهای استان، پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.

وی با بیان اینکه در این راستا تیم‌های متعددی در محورهای مواصلاتی استان کرمان چه محورهای اصلی و چه فرعی و همچنین پلیس راهور در درون شهرها استقرار دارند، ادامه داد: با وجود همه تمهیدات اندیشیده شده روز گذشته ۲۹ اسفندماه بیش از ۴۰ تصادف در محورهای استان کرمان رخ داده و در این تصادفات ۶ کشته و بیش‌از ۴۰ مجروح داشتیم.

سردار فرشید با اشاره به اینکه در راستای حفظ سلامت و آرامش مردم، همکاران ما در محورها حضور دارند و تاکید شده با رانندگان حادثه ساز به طور جدی برخورد و خودروی آنها توقیف شود، بیان کرد: سلامت و جان مردم برای ما اهمیت زیادی دارد و با رانندگانی که هم جان خود و هم جان و آرامش دیگران را به خطر بیندازند برخورد جدی می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: از رانندگان درخواست می‌شود در هنگام سفر زمان خود را مدیریت کرده و قوانین و مقررات را رعایت کنند و اگر تخلف کردند منتظر برخورد قاطع و جدی پلیس باشند.

انتهای پیام/۵۱۱/




۴۶ کشته و زخمی در تصادفات آخرین روز سال۱۴۰۲ کرمان

منبع: تسنــیم
? ۴۶ کشته و زخمی در تصادفات آخرین روز سال۱۴۰۲ کرمان