۴۴ دستگاه لوازم خانگی احتکار شده در کرمان کشف شد

کرمان- فت فتو- فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۴۴ دستگاه لوازم خانگی احتکار شده به ارزش هشت میلیارد ریال در عملیات ماموران کلانتری ۱۱ شهر کرمان خبر داد. به گزارش روز یکشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی پورامینائی افزود: در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار کالاهای اساسی، […]

کرمان- فت فتو- فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۴۴ دستگاه لوازم خانگی احتکار شده به ارزش هشت میلیارد ریال در عملیات ماموران کلانتری ۱۱ شهر کرمان خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی پورامینائی افزود: در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار کالاهای اساسی، ماموران کلانتری ۱۱ شهر کرمان با انجام اقدامات اطلاعاتی از وجود احتکار لوازم خانگی در یک واحد صنفی مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری با هماهنگی دستگاه قضایی در بازرسی از این واحد صنفی موفق شدند، هفت دستگاه یخچال، پنج دستگاه ماشین لباسشوی، ۶ دستگاه ماشین ظرفشوئی، ۹ دستگاه جارو برقی، پنج دستگاه هود سامسونگ،۹ دستگاه چرخ گوشت و سه دستگاه آبمیوه گیر احتکار شده و در مجموع ۴۴ دستگاه را  به ارزش هشت میلیارد ریال کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به دستگیری یک متهم و معرفی وی به مرجع قضایی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با جدیت با افرادی که بخواهند امنیت اقتصادی جامعه را برهم بزنند و اقدام به احتکار کالاهای اساسی کنند برخورد قانونی خواهد کرد.




۴۴ دستگاه لوازم خانگی احتکار شده در کرمان کشف شد

منبع:ایرنـا
? ۴۴ دستگاه لوازم خانگی احتکار شده در کرمان کشف شد