۴۲۸ کیلو تریاک در کهنوج کشف شد

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در پی کار اطلاعاتی پلیس استان هرمزگان و عملیات ضربتی پلیس شهرستان کهنوج از انتقال ۴۲۸ کیلو تریاک به مرکز کشور جلوگیری شد. به گزارش روز دوشنبه فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار عبدالرضا ناظری بیان کرد: ماموران مبارزه با موادمخدر، یگان […]

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در پی کار اطلاعاتی پلیس استان هرمزگان و عملیات ضربتی پلیس شهرستان کهنوج از انتقال ۴۲۸ کیلو تریاک به مرکز کشور جلوگیری شد.

به گزارش روز دوشنبه فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار عبدالرضا ناظری بیان کرد: ماموران مبارزه با موادمخدر، یگان امداد و پلیس امنیت عمومی کهنوج با هم افزایی اطلاعاتی پلیس استان هرمزگان متوجه شدند قاچاقچیان یک محموله سنگین موادمخدر را به یکی از روستاهای شهرستان کهنوج انتقال داده اند و قصد دارند آن را به مناطق مرکزی کشور منتقل کنند.

وی تصریح کرد: دراین زمینه ماموران پس از شناسایی محل دپو موادافیونی در عملیاتی یک منزل را محاصره و ضمن دستگیری ۲ متهم در بازرسی از قسمت های مختلف ۴۲۸ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و یک قبضه سلاح کلاش به همراه ۲ تیغه خشاب حاوی فشنگ کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: برای متهمان پرونده تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

شهرستان کهنوج در فاصله ۳۲۰ کیلومتری مرکز استان کرمان قرار دارد.




۴۲۸ کیلو تریاک در کهنوج کشف شد

منبع: ایرنـا
? ۴۲۸ کیلو تریاک در کهنوج کشف شد