۴۰ سارق پسته در رفسنجان دستگیر شدند

کرمان – فت فتو – سرپرست انتظامی رفسنجان از اجرای طرح پیشگیری از سرقت پسته با دستگیری ۴۰ سارق و کشف بیش از ۱۸ تن پسته سرقتی در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح تا پایان فصل برداشت این محصول ادامه دارد. به گزارش روز یکشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه […]

کرمان – فت فتو – سرپرست انتظامی رفسنجان از اجرای طرح پیشگیری از سرقت پسته با دستگیری ۴۰ سارق و کشف بیش از ۱۸ تن پسته سرقتی در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح تا پایان فصل برداشت این محصول ادامه دارد.

به گزارش روز یکشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدجواد آرامون افزود: همزمان با فصل برداشت پسته، طرح پیشگیری از سرقت این محصول با بسیج امکانات و اهتمام نیروهای کلانتری و پاسگاه های شهرستان رفسنجان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح که همزمان با آغاز فصل برداشت پسته آغاز شد، با تلاش ماموران کلانتری و پاسگاه های سطح شهرستان رفسنجان ۴۰ سارق دستگیر و در پی دستگیری این افراد ۲۱ فقره سرقت و در مجموع ۱۸ تن و ۳۵۵ کیلوگرم پسته سرقتی کشف شد.

 سرپرست انتظامی رفسنجان، هدف از اجرای این طرح را افزایش ضریب امنیتی و بالا بردن احساس امنیت در سطح این شهرستان عنوان و تصریح کرد: به منظور تداوم امنیت باغ های کشاورزی و رضایتمندی مردم، اجرای این طرح و طرح های مشابه همچنان ادامه دارد و کشاورزان را تا پایان فصل برداشت دسترنج یکساله شان همراهی خواهیم کرد.




۴۰ سارق پسته در رفسنجان دستگیر شدند

منبع:ایرنـا
? ۴۰ سارق پسته در رفسنجان دستگیر شدند