۴۰ درصد پرونده های قضایی در کرمان به مصالحه ختم شد

کرمان- معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمان گفت: نسبت پرونده های مصالحه شده به کل پرونده های قابل صلح در کرمان ۴۰ درصد است. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام محمدامیر ابراهیمی ظهر چهارشنبه در نشست با کارکنان معاونت توسعه حل اختلاف دادگستری کرمان با گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: هرجا که بسیج ورود […]

کرمان- معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمان گفت: نسبت پرونده های مصالحه شده به کل پرونده های قابل صلح در کرمان ۴۰ درصد است.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام محمدامیر ابراهیمی ظهر چهارشنبه در نشست با کارکنان معاونت توسعه حل اختلاف دادگستری کرمان با گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: هرجا که بسیج ورود می‌کند نه تنها دشمن و بدی‌ها عقب می‌نشیند بلکه مایه سربلندی آن نهاد و سازمان می شود.

وی با اشاره به اینکه کار جهادی کار بسیجی است که زمان و مکان نمی‌شناسد، افزود: یکی از مصادیق کار بسیجی، خدمت در شوراهای حل اختلاف است.

حجت الاسلام ابراهیمی با تاکید بر داشتن اخلاص در کار، آن را توفیق الهی دانست و افزود: مردم ولی نعمت ما هستند و خادم مردم هستیم.

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمان تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۶ هزار و ۸۱۶ پرونده در شعب شوراهای حل اختلاف استان کرمان با صلح و سازش مختومه شده است.

وی نسبت پرونده مصالحه شده به کل پرونده های قابل صلح ۴۰ درصد اعلام کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به اینکه برای معیشت و رفاهیات کارکنان نیز برنامه‌ریزی و اقدام خواهیم کرد، افزود: لازم است برای همکاران شوراهای حل اختلاف که اعضای یک خانواده هستند به لحاظ مادی و معنوی تلاش کنیم.

کد خبر ۵۹۵۳۴۳۷




۴۰ درصد پرونده های قضایی در کرمان به مصالحه ختم شد

منبع: مــهر
? ۴۰ درصد پرونده های قضایی در کرمان به مصالحه ختم شد