۴۰ درصد از تخت های کرونایی کرمان در پیک ششم اشغال شد

کرمان – استاندار کرمان با اشاره به روند کاهش کرونا در کرمان گفت: در پیک ششم ۴۰ درصد از تخت های کرونایی کرمان اشغال شد. به گزارش فت فتو، علی زینی وند صبح شنبه در ستاد مقابله با کرونای استان کرمان گفت: خوشبختانه شاهد روند نزولی شیوع کرونا در استان کرمان هستیم و وضعیت در […]

کرمان – استاندار کرمان با اشاره به روند کاهش کرونا در کرمان گفت: در پیک ششم ۴۰ درصد از تخت های کرونایی کرمان اشغال شد.

به گزارش فت فتو، علی زینی وند صبح شنبه در ستاد مقابله با کرونای استان کرمان گفت: خوشبختانه شاهد روند نزولی شیوع کرونا در استان کرمان هستیم و وضعیت در کنترل قرار دارد اما اگر شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک انجام نشود احتمال شدت گرفتن شیوع وجود دارد.

وی عنوان کرد: ۴۰ درصد از میزان بستری بیماران و ۷۰ درصد از مراجعه‌های سرپایی کاسته شده است که نشان می‌دهد از اوج بیماری عبور کرده‌ایم و در حال گذر هستیم.

استاندار کرمان گفت: در موج ششم میزان اشغال تخت‌های کرونایی بیمارستان‌های کرمان به ۴۰ درصد رسید و در زمینه تأمین اکسیژن مورد نیاز بیماران هیچ گونه مشکلی ایجاد نشد که در این خصوص کمک نیروهای نظامی و صنایع قابل توجه بود.

وی عنوان کرد: تزریق واکسن در نوبت سوم فقط ۳۰ درصد است که قابل قبول نیست و مردم باید برای تکمیل واکسن مراجعه کنند زیرا اکثر افرادی که در موج اخیر جان باختند واکسن تزریق نکرده بودند.

وی همچنین از واکسیناسیون ۶۰ درصد از اتباع مجاز غیر ایرانی در کرمان خبر داد و گفت: برخی از این افراد ورود مجاز به کشور نداشته‌اند و به همین دلیل واکسن دریافت نکردند.

استاندار کرمان از مردم خواست هر چه زودتر برای تکمیل واکسیناسیون به مراکز مشخص شده مراجعه کنند و گفت: در تمام رویدادهای پیش رو باید شیوه نامه‌های بهداشتی با دقت اجرا شود در غیر این صورت باید با متخلفان برخورد شود.

کد خبر ۵۴۴۵۰۲۶




۴۰ درصد از تخت های کرونایی کرمان در پیک ششم اشغال شد

منبع: مــهر
? ۴۰ درصد از تخت های کرونایی کرمان در پیک ششم اشغال شد