۴۰۰ کیلو تریاک از بار زباله یک کامیون در کهنوج کشف شد

کرمان- فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ۴۰۰ کیلوگرم تریاک از زیر بار زباله و ضایعات یک دستگاه کامیونت در جاده کهنوج واقع در جنوب این استان کشف شد. به گزارش نذیر کرمان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار ناصر فرشید افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با انجام اقدامات اطلاعاتی […]

کرمان- فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ۴۰۰ کیلوگرم تریاک از زیر بار زباله و ضایعات یک دستگاه کامیونت در جاده کهنوج واقع در جنوب این استان کشف شد.

به گزارش نذیر کرمان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار ناصر فرشید افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با انجام اقدامات اطلاعاتی از جاساز یک محموله سنگین مواد افیونی زیر بار ضایعات یک دستگاه کامیونت عبوری از جاده کهنوج مطلع و با تشکیل چند تیم به محور اصلی منتهی به این شهرستان اعزام شدند.

وی اظهار داشت: در این راستا مأموران با پایش چندین ساعته ترددهای این محور، کامیونت مورد نظر را شناسایی و آن را تا لحظه ورود به یک کارگاه تعقیب کردند و درست در لحظه خارج کردن کیسه‌های موادمخدر از زیر بار ضایعات و انتقال آنها به یک وانت وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در این عملیات غافلگیرانه ۴۰۰ کیلو تریاک از لابه لای بار ضایعات و زباله این کامیونت کشف و متهم اصلی مرتبط با این محموله سنگین نیز دستگیر و پس از واکاوی‌های اطلاعاتی تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر ۵۹۳۹۹۳۹




۴۰۰ کیلو تریاک از بار زباله یک کامیون در کهنوج کشف شد

منبع: مــهر
? ۴۰۰ کیلو تریاک از بار زباله یک کامیون در کهنوج کشف شد