۴۰۰ مددجوی بهزیستی ارزوئیه از خدمات پزشکان جهادی بهره مند شدند

رییس بهزیستی شهرستان ارزوئیه گفت: طی اردوی ۳ روزه پزشکان جهادی، ۴۰۰ مددجوی بهزیستی ارزوئیه از خدمات درمانی بهره‌مند شدند. فت فتو کرمان– زهرا کلانتری، رییس بهزیستی شهرستان ارزوئیه گفت: با پیگیری مددکاران بهزیستی و همراهی نماینده مردم ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی و همچنین دستگاه‌های اجرایی شهرستان، تیم کاملی از پزشکان متخصص در شاخه‌های […]

رییس بهزیستی شهرستان ارزوئیه گفت: طی اردوی ۳ روزه پزشکان جهادی، ۴۰۰ مددجوی بهزیستی ارزوئیه از خدمات درمانی بهره‌مند شدند.

فت فتو کرمان– زهرا کلانتری، رییس بهزیستی شهرستان ارزوئیه گفت: با پیگیری مددکاران بهزیستی و همراهی نماینده مردم ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی و همچنین دستگاه‌های اجرایی شهرستان، تیم کاملی از پزشکان متخصص در شاخه‌های مختلف پزشکی، شامل: چشم پزشکی، دندانپزشکی، قلب و عروق، داخلی و… در قالب اردوی جهادی با حضور در نقاط مختلف منطقه ارزوئیه، مددجویان بهزیستی و نیازمندان را به صورت رایگان ویزیت کرده و دارو‌های مورد نیاز آنان را نیز در اختیارشان قرار دادند.

او با اشاره به اینکه ۴۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان ارزوئیه، تحت ویزیت این تیم قرار گرفتند، می گوید: در اجرای این اردوی سه روزه جهادی، علاوه بر دستگاه‌های اجرایی، مجتمع مس سرچشمه نیز همکاری موثر و ارزشمندی را با تیم مجری اردوی بیان شده داشته است.

انتهای پیام/ م 




۴۰۰ مددجوی بهزیستی ارزوئیه از خدمات پزشکان جهادی بهره مند شدند

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? ۴۰۰ مددجوی بهزیستی ارزوئیه از خدمات پزشکان جهادی بهره مند شدند