۳ پروژه درمانی در قلعه گنج با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد

فت فتو/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی سه پروژه بهداشتی و درمانی با اعتبار۶ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان در شهرستان قلعه گنج خبر داد. دکتر “اصغر مکارم” ظهر امروز دوم شهریورماه در حاشیه آیین آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری از پروژه های درمانی و بهداشتی در گفت و […]

فت فتو/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی سه پروژه بهداشتی و درمانی با اعتبار۶ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان در شهرستان قلعه گنج خبر داد.

دکتر “اصغر مکارم” ظهر امروز دوم شهریورماه در حاشیه آیین آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری از پروژه های درمانی و بهداشتی در گفت و گو با فت فتو با تبریک روز پزشک گفت: زحمات کادر بهداشت و درمان بر هیچ کس پوشیده نیست به خصوص در دوران اپیدمی کووید ۱۹ این قشر ایثارگرانه در میدان عمل  خدمت کردند که به نوبه خود قابل تقدیر است.

وی افتتاح پایگاه جاده ای ۱۱۵ صولان از توابع شهرستان  قلعه گنج را از جمله پروژه هایی عنوان کرد که به بهره برداری رسید و افزود: این پروژه با اعتباری بیش از ۴۲۰ میلیون تومان توسط دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی شده است.

مکارم بهره برداری از مرکز درمان بستر رمشک را با مشارکت بنیاد علوی و خیرین با اعتباری  بالغ بر  ۵  میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان در ارائه خدمات در منطقه محروم رمشک مؤثر عنوان کرد و گفت: سه میلیارد تومان از اعتبار هزینه شده توسط  بنیاد علوی و دو و نیم میلیارد تومان توسط  دانشگاه علوم پزشکی و خیران سلامت تامین شده است.

وی با اشاره به بهره برداری از خانه بهداشت افزود : در این مرکز واحدهای دندانپزشکی، آزمایشگاه، مطب پزشک و زایشگاه تجهیز شده و آماده ارائه خدمات هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت کلنگ زنی پانسیون پزشکان مرکز جامع سلامت شبانه روزی رمشک را از دیگر زیرساخت های بهداشتی و درمانی دانست و اظهار کرد: این طرح  با زیربنای ۹۰ متر مربع و با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان احداث می شود که ۲۰۰ میلیون  تومان توسط دانشگاه علوم پزشکی  و مابقی با مشارکت خیرین تامین شده است.

انتهای پیام




۳ پروژه درمانی در قلعه گنج با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد

منبع:ایـسنا
? ۳ پروژه درمانی در قلعه گنج با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد