۳ هکتار اراضی ملی در ریگان رفع تصرف شد

دادستان ریگان از رفع تصرف سه هکتار از اراضی ملی و دولتی خبر داد و گفت: ارزش ریالی زمین‌های رفع تصرف شده بیش ۱۸۰ میلیارد ریال است. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان، سید روح الله میرتاج الدینی موقعیت اراضی متصرفه را داخل محدوده وحریم شهر محمدآباد ریگان اعلام و اظهار کرد: در […]

دادستان ریگان از رفع تصرف سه هکتار از اراضی ملی و دولتی خبر داد و گفت: ارزش ریالی زمین‌های رفع تصرف شده بیش ۱۸۰ میلیارد ریال است.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان، سید روح الله میرتاج الدینی موقعیت اراضی متصرفه را داخل محدوده وحریم شهر محمدآباد ریگان اعلام و اظهار کرد: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با پدیده شوم زمین‌خواری، میزان سه هکتار از اراضی ملی که در تصرف متصرفین به صورت غیرقانونی بود با دستور و نظارت دادستان ریگان در معیت و با حضور نیروهای فراجا رفع تصرف و به بیت المال اعاده شد.

 
این مقام قضایی تصریح کرد: از ابتدای امسال توسط اداره راه و شهرسازی بیش‌از چهار هکتار از زمین‌های ملی و دولتی در شهرستان‌های ریگان وگنبکی از چنگ زمین‌خواران و متصرفین بازستانده شده و به بیت‌المال بازگشته است.
 
وی عنوان کرد: شهروندان قبل از هرگونه اقدام به خرید اراضی در محدوده وحریم شهرهای تابعه؛ برای اطمینان از ماهیت ملک مورد نظر مراتب را از طریق واحد املاک اداره راه وشهرسازی استعلام کنید، تا مورد سوءاستفاده افراد سودجو وفرصت‌طلب قرار نگیرند.
 
در ادامه رئیس اداره راه وشهرسازی بیان کرد: درصورت مشاهده هر گونه تصرف اراضی ملی چه در محدوده وحریم شهر با شماره تلفن واحد یگان حفاظت از اراضی دولتی اداره راه وشهرسازی ۴۴۳۶۱۲۶۳_۰۳۴ تماس حاصل کنند.
 
صادق ابوالقاسمی از گشت‌زنی از اراضی ملی و دولتی محدوده وحریم شهرهای تابعه به صورت محسوس، نامحسوس و شبانه‌روزی حتی در ایام تعطیل توسط یگان حفاظت آن اداره خبر داد.

منبع: دیارنخل 

 
انتهای خبر/د




۳ هکتار اراضی ملی در ریگان رفع تصرف شد

منبع:آرمـان
? ۳ هکتار اراضی ملی در ریگان رفع تصرف شد