۳ مفقودی کویر لوت در کرمان نجات یافتند

کرمان – فت فتو – معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به مفقود شدن سه نفر در کویر لوت شهداد در بامداد شنبه ۱۸ دیماه سال جاری گفت: این افراد با تلاش امدادگران نجات پیدا کردند و به مسیر اصلی مواصلاتی هدایت شدند. به گزارش روز شنبه فت فتو به نقل از روابط […]

کرمانفت فتو – معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به مفقود شدن سه نفر در کویر لوت شهداد در بامداد شنبه ۱۸ دیماه سال جاری گفت: این افراد با تلاش امدادگران نجات پیدا کردند و به مسیر اصلی مواصلاتی هدایت شدند.

به گزارش روز شنبه فت فتو به نقل از روابط عمومی این جمعیت، محمد امیرخانی توضیح داد: در کنار امدادگران هلال احمر کرمان تیم امدادونجات نیز از پایگاه نهبندان(خراسان جنوبی)  در ساعت ۰۱:۳۰ بامداد امروز برای انجام عملیات نجات به محل حادثه اعزام شده بود.

وی اظهار داشت: بالاخره این حادثه دیدگان پس از پیدا کردن مختصات جغرافیایی در ساعت ۳:۱۵ امروز به مسیر اصلی جاده هدایت شدند.

نجات ۱۴ مصدوم و رهاسازی ۹ کشته تنها در یک روز

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان همچنین با تشریح اقدامات این نهاد در استان طی شبانه روز گذشته گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در شبانه روز گذشته ۱۴ مصدوم را امدادرسانی و ۹ فوتی را در محورهای مواصلاتی استان رهاسازی کردند.

وی با اشاره به تصادف زنجیره ای ۳ دستگاه خودرو و ۲ موتورسیکلت منجر به حریق در محور مواصلاتی منوجان در جنوب استان ابراز داشت: در این حادثه سه نفر مصدوم و هفت نفر فوت کردند.

امیرخانی با اشاره به رهاسازی هفت فوتی توسط امدادگران پایگاه امدادونجات منوجان خاطرنشان کرد: این عملیات امدادی شامگاه جمعه انجام شد.

وی تصریح کرد: همچنین در حادثه واژگونی پژو ۴۰۵ در محور جیرفت – راین ۲ نفر فوت کردند که توسط امدادگران پایگاه امدادونجات جاده ای سربیژن رهاسازی شدند. 

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان عنوان کرد: همچنین در شبانه روز گذشته ۱۱ نفر در محورهای مواصلاتی استان در برف و کولاک دچار حادثه شده بودند که امدادگران جمعیت هلال احمر به آنان امدادرسانی کردند.




۳ مفقودی کویر لوت در کرمان نجات یافتند

منبع: ایرنـا
? ۳ مفقودی کویر لوت در کرمان نجات یافتند