۳ مدیرکل ورزش آسیب دیده از سقوط بالگرد، شرایط انتقال به تهران را ندارند

فت فتو/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره انتقال مصدومان سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش گفت: فقط وزیر ورزش به تهران منتقل می‌شود و مدیران کل ورزش شرایط انتقال ندارند زیرا یکی از آنها به تازگی جراحی شده و آقای جوادی به دلیل آسیب دیدگی ستون فقراتشان جابجایی‌شان خطرناک است و جابجایی آقای پاریزی […]

فت فتو/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره انتقال مصدومان سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش گفت: فقط وزیر ورزش به تهران منتقل می‌شود و مدیران کل ورزش شرایط انتقال ندارند زیرا یکی از آنها به تازگی جراحی شده و آقای جوادی به دلیل آسیب دیدگی ستون فقراتشان جابجایی‌شان خطرناک است و جابجایی آقای پاریزی نیز خیلی خطرناک است.

دکتر مهدی احمدی‌نژاد درباره آخرین وضعیت مصدومان سانحه بالگرد حامل وزیر ورزش در گفت و گو با خبرنگار فت فتو اظهار کرد: وضعیت وزیر ورزش در حال حاضر استیبل و قابل قبول است و هواپیما از تهران بیاید، دکتر سجادی به تهران منتقل خواهد شد.

او درباره وضعیت مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز گفت: صبح امروز وضعیت میثم پاریزی بد بود اما از ظهر به بعد حالشان کمی بهتر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: وضعیت مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های آذربایجان شرقی و تهران(آقایان ستوده و جوادی) که در ICU بستری هستند، بهتر شده و سایر مصدومان مشکل حادی ندارند.

او افزود: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی صدمه شدید به استخوان‌های صورت و کف جمجمه و شکستگی اندام داشته‌اند و آقای جوادی ضربه به ستون فقراتشان خورده است.

احمدی‌نژاد درباره انتقال سایر مصدومان به تهران گفت: فقط وزیر ورزش منتقل می‌شود و مدیران کل ورزش شرایط انتقال ندارند زیرا یکی از آنها به تازگی جراحی شده و آقای جوادی به دلیل آسیب دیدگی ستون فقراتشان جابجایی‌شان خطرناک است و جابجایی آقای پاریزی نیز خیلی خطرناک است.
انتهای پیام




۳ مدیرکل ورزش آسیب دیده از سقوط بالگرد، شرایط انتقال به تهران را ندارند

منبع: ایـسنا
? ۳ مدیرکل ورزش آسیب دیده از سقوط بالگرد، شرایط انتقال به تهران را ندارند