۳ مدرسه در شهربابک افتتاح و کلنگ زنی شد

شهربابک – امروز با حضور مدیر کل نوسازی استان کرمان در شهربابک یک مدرسه افتتاح و دو مدرسه کلنگ زنی شد. به گزارش فت فتو، در سفر امروز مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان و معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان به شهرستان شهربابک، یک مدرسه ابتدایی سه کلاسه در شهر […]

شهربابک – امروز با حضور مدیر کل نوسازی استان کرمان در شهربابک یک مدرسه افتتاح و دو مدرسه کلنگ زنی شد.

به گزارش فت فتو، در سفر امروز مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان و معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان به شهرستان شهربابک، یک مدرسه ابتدایی سه کلاسه در شهر خاتون آباد افتتاح شد.

در ادامه، کلنگ ساخت یک مدرسه ۱۸ کلاسه با مشارکت ۵۰ درصدی خیران و اداره نوسازی مدارس استان با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان و یک مدرسه دو کلاسه در شهرستان شهربابک به زمین زده شد.

در این سفر یک روزه، شورای آموزش و پرورش شهرستان نیز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد. در این جلسه فرماندار شهربابک خواستار تجدید نظر استان در زمینه حمایت از حوزه آموزش و پرورش شهرستان شهربابک شد.

قاسم شمسی با اشاره به سطح بالای علمی در شهرستان و کسب رتبه های کشور توسط دانش آموزان، خواستار توجه ویژه استان به کیفیت آموزشی مدارس شهرستان با تسهیل در انتقال معلمان کارآمد و مجرب و رفع کمبود نیروهای آموزشی شد.

مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان نیز با اشاره به سرانه مناسب فضای آموزشی در شهرستان شهربابک به ازای هر دانش آموز، بیان داشت: در دو سال اخیر تلاش های زیادی برای افزایش سرانه آموزشی در استان کرمان انجام شده است و خوشبختانه به متوسط سرانه کشوری رسیده ایم.

سید محمد واعظی نژاد همچنین از تخصیص اعتبار محرومیت زدایی برای استان کرمان خبر داد.

واعظی نژاد در پایان نسبت به تامین امکانات زیر ساختی در زمینه آموزش از راه دور و رفع کمبود تجهیزات در توسعه آموزش های مجازی برای شهرستان شهربابک، قول مساعد داد.

کد خبر ۵۲۹۳۹۳۴




۳ مدرسه در شهربابک افتتاح و کلنگ زنی شد

منبع:مــهر
? ۳ مدرسه در شهربابک افتتاح و کلنگ زنی شد