۳ طرح جهاد کشاورزی در سیرجان بهره‌برداری شد

کرمان- فت فتو – ۲ طرح‌ پرواربندی ۲۰۰ و ۵۰۰ راسی گوسفند و یک طرح آبیاری تحت فشار روز پنجشنبه به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در سیرجان کرمان افتتاح شد. اکبر محمود آبادی مدیر جهاد کشاورزی سیرجان گفت:طرح پرواربندی ۲۰۰ راسی گوسفند در کهن شهر با هزینه هشت میلیارد و  ۴۰۰ میلیون ریال و طرح […]

کرمان- فت فتو – ۲ طرح‌ پرواربندی ۲۰۰ و ۵۰۰ راسی گوسفند و یک طرح آبیاری تحت فشار روز پنجشنبه به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در سیرجان کرمان افتتاح شد.

اکبر محمود آبادی مدیر جهاد کشاورزی سیرجان گفت:طرح پرواربندی ۲۰۰ راسی گوسفند در کهن شهر با هزینه هشت میلیارد و  ۴۰۰ میلیون ریال و طرح پروار بندی ۵۰۰ راسی گوسفند  با هزینه ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در بخش بَلوَرد بهره برداری شد.

وی در گفت و گو با خبرنگار فت فتو اظهارداشت: در این دو طرح  ۲۰ نفر مشغول به کار شدند.

محمودآبادی افزود: همچنین طرح آبیاری تحت فشار قطره ای رو سطحی به وسعت ۱۰۰ هکتار در زیدآباد سیرجان به بهره برداری رسید.

به گفته وی در این طرح نیز ۲۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از محل کمک های دولتی و بخش خصوصی هزینه شده است.

این مسئول گفت: دراین طرح ۵۰ درصد آب در ۱۰۰ هکتار باغ پسته صرفه جویی می شود و ۲۰ در صد هم تولید محصول پسته بیشتر خواهد بود.

مدیران امروز از واحد صنعتی تولید فرآورده های لبنی سیرجان با ظرفیت تولید چهارهزار تن انواع ماست و دوغ در سال با هزینه ۶۰ میلیارد ریال از اعتبارات بانکی و بخش خصوصی بازدید کردند که قرار است این طرح نیز با اشتغال زایی ۱۰ نفر تا هفته دولت به بهره برداری برسد.




۳ طرح جهاد کشاورزی در سیرجان بهره‌برداری شد

منبع: ایرنـا
? ۳ طرح جهاد کشاورزی در سیرجان بهره‌برداری شد