۳۸ فقره سرقت در عملیات‌ تجسس پلیس کرمان کشف شد

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری ۱۲ سارق و کشف ۳۸ فقره سرقت در عملیات‌ تجسس و گشت زنی‌های شبانه‌روزی ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.  به گزارش روز چهارشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ “مهدی پورامینایی” در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی […]

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری ۱۲ سارق و کشف ۳۸ فقره سرقت در عملیات‌ تجسس و گشت زنی‌های شبانه‌روزی ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد. 

به گزارش روز چهارشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ “مهدی پورامینایی” در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان کرمان در عملیات های تجسس و گشت زنی های شبانه روزی خود موفق شدند ۱۲ سارق حرفه ای را شناسایی و دستگیر کنند.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه تعدادی از متهمان این پرونده ها حین سرقت دستگیر شده اند و دارای سابقه چندین فقره سرقت هستند تصریح کرد: در این راستا ۳۸ فقره سرقت کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند و اموال خود را به تجهیزات بازدارنده مجهز کنند.

چندی قبل نیز فرمانده انتظامی شهرستان کرمان ۱۳ درصد وظایف پیشگیری از سرقت را بر عهده نیروی انتظامی عنوان کرده و گفته بود متاسفانه در راستای عمل به تعهدات سایر دستگاه های اجرایی در بخش پیشگیری از سرقت پیگیری نمی شود در حالی که باید این موضوع به عنوان ترک فعل مورد پیگیری قرار گیرد.

۱۱۷ وظیفه برای ۲۷ سازمان موثر در پیشگیری از سرقت تعریف شده که نقش کمرنگی در این بخش ایفا می کنند.

مسائل مختلفی از جمله تورم، بیکاری، اعتیاد و سایر معضلات اجتماعی در رخداد سرقت دخیل هستند و ۵۵ درصد از پرونده های دادگستری کرمان مربوط به سرقت است.

خبر فرمانده انتظامی شهرستان کرمان را در مورد سرقت در این شهرستان می توانید اینجا بخوانید.




۳۸ فقره سرقت در عملیات‌ تجسس پلیس کرمان کشف شد

منبع: ایرنـا
? ۳۸ فقره سرقت در عملیات‌ تجسس پلیس کرمان کشف شد