۳۷ موضوع سند تحول دولت به برون رفت از وضع موجود اختصاص دارد

کرمان- فت فتو- معاون امور مجلس رییس جمهور با اشاره به اینکه ۳۷ موضوع مطرح شده در سند تحول دولت مربوط به وضع موجود و راهکار برون رفت از این وضع است، گفت: همه مسئولان برای گره‌گشایی از مشکلات مردم باید تلاش و اقدام کنند. به گزارش فت فتو، سید محمد حسینی روز جمعه در نشست شورای […]

کرمان- فت فتو- معاون امور مجلس رییس جمهور با اشاره به اینکه ۳۷ موضوع مطرح شده در سند تحول دولت مربوط به وضع موجود و راهکار برون رفت از این وضع است، گفت: همه مسئولان برای گره‌گشایی از مشکلات مردم باید تلاش و اقدام کنند.

به گزارش فت فتو، سید محمد حسینی روز جمعه در نشست شورای اداری شهرستان ارزوییه افزود: این شهرستان از محرومیت‌های متعدد رنج می‌برد و توفیقی شد تا از نزدیک مسائل را بررسی، پیگیری و منتقل کنیم تا شاهد تغییرات و تحولات در این شهرستان باشیم و شرایط بهتری را ببینیم.

وی با اشاره به اینکه انتظارات در سراسر کشور فراوان است و از زمانی که آیت‌الله رئیسی سکان دولت را به دست گرفتند، امید و نشاط در جامعه ایجاد شده و کارها در حال انجام است هر چند مشکلات هم کم نیست تصریح کرد: این دولت شعارش عدالت، محرومیت زدایی است، لذا اهتمام به حل مشکلات افراد کم‌برخوردار بیشتر است.

معاون امور مجلس رییس جمهوری با بیان اینکه باید در بحث زیرساخت‌ها اهتمام و کار بیشتری انجام و مصوبات دولت نیز به صورت جدی پیگیری شود، گفت: مسئولان کشور و استان همواره پیگیر مشکلات هستند و در سیل اخیر در استان کرمان و در سایر نقاط کشور از شخص رییس جمهور، معاون اول و سایر افراد در میدان حضور پیدا کردند که نشان می‌دهد دولت مردمی شعار نبوده است.

وی با اشاره به اینکه مساله ساخت مسکن با جدیت در کشور دنبال می‌شود از ضرورت فراهم شدن مقدمات ساخت مسکن و زمین و امکانات مورد نیاز آن گفت و افزود: ساخت و ساز در ایجاد فرصت‌های شغلی برای کشور مهم است.

حسینی با اشاره به اینکه از ابتدای این دولت ماهانه ۱۲ تا ۱۵ هزار میلیارد تومان تسویه بدهی‌های گذشته انجام شده است گفت: در شهرستان ارزوییه با توجه به ظرفیت‌های کشاورزی باید صنایع تبدیلی و فرآوری ایجاد شود.

وی  با تاکید بر اینکه بسیاری از سرمایه‌گذاران به دلیل بروکراسی‌های مختلف از سرمایه‌گذاری صرف‌نظر می‌کنند ادامه داد: نزدیک به هفت میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شده و مردم نیز در این زمینه همکاری لازم را با دولت داشته‌اند.

معاون امور مجلس رییس‌جمهور با بیان اینکه در دولت دهم اعتبار خیلی خوبی برای مساجد و خانه‌های عالم گرفته شد اما بعد از آن دیگر توجه لازم به این موضوعات اتفاق نیافتاد، ادامه داد: حتما باید به مسائل فرهنگی نیز توجه کافی کرد زیرا فرهنگ در یک جامعه هویت بخش و دارای اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه افزایش درآمدهای کشور سبب خیر و برکت برای همگان است، تصریح کرد: در راستای افزایش درآمدها از همه ظرفیت‌ها باید استفاده کرد که یکی از این ظرفیت‌های مغفول مانده بحث ترانزیت کالا است.

حسینی با اشاره به اهمیت موضوع سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی در کشور گفت: در باب موضوع سرمایه‌گذاری‌های خارجی در سفر اخیر رییس جمهور روسیه، ولادیمیر پوتین به سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیارد دلاری در بخش‌های مختلف کشور اشاره کرد.

سید محمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهوری در جریان سی و یکمین سفر استانی دولت سیزدهم وارد شهرستان ارزوئیه شد.

وی پس از ورود به این شهرستان به همراه امام جمعه، نماینده مردم شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه، فرماندار و جمعی از مسئولان اجرایی و قضایی در گلزار شهدای این شهرستان با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه  به مقام شامخ شهدای  والامقام ادای احترام کرد.

معاون امور مجلس رییس جمهوری همچنین با خانواده‌ معظم شهید باقری پور دیدار و گفت‌وگو کرد و پروژه سالن همایش شهید حاج قاسم سلیمانی این شهرستان با حضور وی افتتاح شد.
اخبار مرتبط با سفر استانی دولت سیزدهم به استان کرمان را از طریق پرونده ذیل دنبال کنید:

دیار کریمان میزبان سی و یکمین سفر استانی رییس جمهور




۳۷ موضوع سند تحول دولت به برون رفت از وضع موجود اختصاص دارد

منبع: ایرنـا
? ۳۷ موضوع سند تحول دولت به برون رفت از وضع موجود اختصاص دارد