۳۷ سامانه نظارت تصویری در محورهای جنوب کرمان فعال است 

جیرفت – فت فتو – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان با بیان اینکه ۳۷ سامانه نظارت تصویری و دوربین ثبت تخلفات در محورهای اصلی و شریانی جنوب کرمان فعال است گفت: وظیفه این سامانه ها رصد الکترونیکی و ارائه خدمات به رانندگان و کاربران جاده ها است. به گزارش فت […]

جیرفت – فت فتو – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان با بیان اینکه ۳۷ سامانه نظارت تصویری و دوربین ثبت تخلفات در محورهای اصلی و شریانی جنوب کرمان فعال است گفت: وظیفه این سامانه ها رصد الکترونیکی و ارائه خدمات به رانندگان و کاربران جاده ها است.

به گزارش فت فتو، مسعود جمیلی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران هدف از برگزاری مانور پدافند غیرعامل را ایجاد آمادگی بیشتر در این حوزه در مجموعه حمل و نقل و راهداری عنوان کرد.

وی تصریح کرد: مانور پدافند غیرعامل شامل به عنوان سناریوی ایجاد حمله فرضی به سامانه های نظارت تصویری و دوربین های حمل و نقل جاده ای توسط مجموعه بحران و پدافند غیرعامل این اداره کل طراحی شد تا میزان آمادگی واحدهای درگیر در این شرایط سنجیده شود.

وی بیان کرد: مانور فرضی حمله سایبری به سامانه های هوشمند جاده ای امروز به مدت یک ساعت در جنوب کرمان انجام شد. 

وی ادامه داد: در این مانور ۶۷ نفر از کارشناسان مجموعه ادارات راهداری و حمل و نقل هفت شهرستان جنوبی مشارکت کرده و میزان آمادگی هر مجموعه سنجیده شد.

مدیرکل راهداری جنوب کرمان تصریح کرد: در صورت ایجاد هرگونه اختلال در دریافت اطلاعات و تصویر از این سامانه ها مشکلاتی ایجاد می شود که زمینه رصد لحظه ای را مختل و مرکز اطلاعات مدیریت راه‌ها و حمل و نقل را از ارائه خدمات باز می دارد.

جمیلی به اهمیت رصد الکترونیکی جاده ها بویژه در جنوب استان کرمان اشاره کرد و گفت: این مانور آزمایشی، تمرین خوبی برای مقابله با تهدیدات سایبری دشمن بوده تا در مواقع اضطرار دچار اختلال نشویم.




۳۷ سامانه نظارت تصویری در محورهای جنوب کرمان فعال است 

منبع:ایرنـا
? ۳۷ سامانه نظارت تصویری در محورهای جنوب کرمان فعال است