۳۶ هزار لیتر سوخت هیدروکربن قاچاق در بم توقیف شد

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی شهرستان بم از توقیف ۳۶ هزار لیتر سوخت هیدروکربن قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: طبق اعلام کارشناسان ارزش ریالی مواد مکشوفه هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است. به گزارش روز شنبه فت فتو و به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی بم، سرهنگ […]

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی شهرستان بم از توقیف ۳۶ هزار لیتر سوخت هیدروکربن قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: طبق اعلام کارشناسان ارزش ریالی مواد مکشوفه هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

به گزارش روز شنبه فت فتو و به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی بم، سرهنگ یوسف سلیمانی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور ” بم  – زاهدان” به یک دستگاه تریلر نفتکش حامل مشتقات نفتی مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

 وی افزود: در بررسی مدارک این تریلر، محموله ۳۶ هزار لیتری هیدروکربن سبک که به صورت غیرمجاز از مرکز استان کرمان بارگیری و به مقصد مناطق شرقی کشور و در نهایت انتقال به خارج کشور بارگیری شده بود، کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع قانونی دلالت داده شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان بم در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی مواد مکشوفه را هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ها و ذخایر ملی کشور، برخورد قاطعانه پلیس با قاچاقچیان سوخت، مستمر و ادامه دار خواهد بود.

سرهنگ سلیمانی تاکید کرد: مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی یکی از اولویت‌های کاری و ماموریتی پلیس است و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی و مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان قرار دارد.




۳۶ هزار لیتر سوخت هیدروکربن قاچاق در بم توقیف شد

منبع: ایرنـا
? ۳۶ هزار لیتر سوخت هیدروکربن قاچاق در بم توقیف شد