۳۶ شرکت حمل و نقل در جنوب کرمان به مسافران نوروزی خدمات ارائه می کند

جیرفت – فت فتو – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از نظارت مستمر ناوگان حمل و نقل عمومی هفت شهرستان جنوبی استان کرمان در ایام نوروز خبر داد و گفت: بیش از  ۶۰۰ راننده در بیش از ۳۶ شرکت حمل و نقل این منطقه به مسافران نوروزی خدمات ارائه می […]

جیرفت – فت فتو – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از نظارت مستمر ناوگان حمل و نقل عمومی هفت شهرستان جنوبی استان کرمان در ایام نوروز خبر داد و گفت: بیش از  ۶۰۰ راننده در بیش از ۳۶ شرکت حمل و نقل این منطقه به مسافران نوروزی خدمات ارائه می کند.

به گزارش فت فتو، مجتبی محمودی روز چهارشنبه در بازدید میدانی از پایانه مسافربری جیرفت افزود: مدیران فنی شرکت های حمل و نقل مسافر جنوب کرمان نسبت به بازدیدهای فنی ناوگان و رعایت دستورالعمل های فنی توجه ویژه ای داشته باشند.

وی ادامه داد: پاسخگویی مدیران عامل شرکت ها در این ایام توسط تیم های بازرسی رصد می شود.

وی اظهار داشت: همه تلاش ما فراهم کردن زمینه مناسب برای انجام سفری ایمن و مطلوب برای مردم در تعطیلات نوروز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در شیوه نامه‌های نوروزی امسال برش‌های استانی در نظر گرفته است.

وی تصریح کرد: در این شیوه نامه‌ها برای رعایت حقوق مردم و جابه جایی بین شهرهای استان به سفرهای درون استانی نگاه ویژه‌ای شده است.

وی هدف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را روان سازی و سرعت بخشی در ارائه خدمات متناسب با شأن مردم برشمرد و گفت: تلاش ما در جنوب کرمان همواره بر این بوده که با توجه به نظارت‌ها، مردم برای داشتن سفری ایمن از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند.

مدیر کل راهداری جنوب کرمان تصریح کرد: روند رسیدگی و پاسخگویی به شکایت در اتوبوس‌ها نصب شده و مسافران می‌توانند از طریق سامانه متمرکز راهداری و پلیس از طریق شماره تلفن‌هایی که اعلام می‌شود، شکایات خود را اعلام کنند.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای استقبال از میهمانان نوروزی که به جنوب استان کرمان سفر می‌کنند نیز با راه اندازی کمپ و ایستگاه معرفی و راهنمایی مسافران در مبادی ورودی و خروجی شهرستانهای جنوبی استان فراهم شده است.

محمودی از مردم و مسافران نوروزی خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مورد خدمات رسانی حوزه مسافر موارد را به شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل اطلاع دهند.




۳۶ شرکت حمل و نقل در جنوب کرمان به مسافران نوروزی خدمات ارائه می کند

منبع: ایرنـا
? ۳۶ شرکت حمل و نقل در جنوب کرمان به مسافران نوروزی خدمات ارائه می کند