۳۶۲ مسجد استان کرمان پذیرای معتکفین خواهد بود

کرمان- مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان ازآغاز ثبت نام اعتکاف در این استان خبر داد و گفت: ۳۶۲ مسجد در این ایام پذیرای معتکفین خواهد بود. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام سعید شهابی افزود: با شروع ماه رجب و در آستانه ایام‌البیض، برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم […]

کرمان- مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان ازآغاز ثبت نام اعتکاف در این استان خبر داد و گفت: ۳۶۲ مسجد در این ایام پذیرای معتکفین خواهد بود.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام سعید شهابی افزود: با شروع ماه رجب و در آستانه ایام‌البیض، برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم اعتکاف در مساجد استان انجام شده است.

وی با اشاره به تشکیل جلسات متعدد با ائمه جماعات، هیئت امنا و متولیان مساجد برای برپایی با کیفیت مراسم معنوی اعتکاف، اظهارداشت: در حال حاضر ثبت‌نام از معتکفین در ۱۹۶ مسجد ویژه بانوان و ۶۶ مسجد ویژه آقایان انجام می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان تصریح کرد: به منظور حضور پرشور جوانان و نوجوانان در مراسم اعتکاف، ۹۲ مسجد ویژه دانش‌آموزان و هشت مسجد ویژه دانشجویان در سراسر استان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: علاقمندان برای ثبت نام در مراسم معنوی اعتکاف می‌توانند تا سی‌ام دی به نشانی https://b2n.ir/etkafkerman مراجعه کنند.

کد خبر ۵۹۹۳۴۵۷




۳۶۲ مسجد استان کرمان پذیرای معتکفین خواهد بود

منبع: مــهر
? ۳۶۲ مسجد استان کرمان پذیرای معتکفین خواهد بود