۳۴ طرح منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود

جیرفت – فت فتو – مدیرکل منابع طبیعی و آبخیرداری جنوب کرمان از آغاز عملیات اجرایی ۱۲ طرح و بهره برداری ۲۲ طرح به مناسبت هفته دولت در این منطقه خبر داد. حمزه احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو مجموع اعتبار طرح های هفته دولت اداره کل منابع طبیعی جنوب […]

جیرفت – فت فتو – مدیرکل منابع طبیعی و آبخیرداری جنوب کرمان از آغاز عملیات اجرایی ۱۲ طرح و بهره برداری ۲۲ طرح به مناسبت هفته دولت در این منطقه خبر داد.

حمزه احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو مجموع اعتبار طرح های هفته دولت اداره کل منابع طبیعی جنوب کرمان را ۷۶۵ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: اعتبار این طرح ها از محل اعتبارات ملی و استانی تامین می شود.

وی تصریح کرد: طرح های قابل افتتاح و کلنگ زنی هفته دولت اداره کل منابع طبیعی جنوب کرمان شامل پروژه های آبخیزداری و آبخوانداری است.

وی ادامه داد: این طرح ها شامل عملیات مکانیکی آبخیزداری نظیر بندهای سنگی ملاتی، خاکی و خشکه چین است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیرداری جنوب کرمان، طرح های بیومکانیکی را از دیگر طرح های این اداره کل در هفته دولت برشمرد و گفت: این طرح ها شامل احداث هلالی آبگیر توأم با بذرکاری و نهال‌کاری با آبیاری و مراقبت بوده که با هدف کنترل سیلاب های مخرب، موجب تغذیه سفره های آب‌ زیرزمینی، آبدهی چاه ها، قنوات و احیا عرصه های منابع طبیعی نظیر جنگل ها و مراتع می‌شود.

وی بر همکاری و تعامل بیش از پیش مردم و مسئولان هفت شهرستان جنوبی با مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری تاکید کرد و گفت: امیدواریم با اجرای این طرح ها بتوانیم گام بلندی در راستای ارتقا سطح منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه برداریم تا به اهداف سازمانی مورد نظر دست یابیم.

احمدی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: دولت‌ها از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون طی ادوار مختلف در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و بهداشتی خدمات فراوانی به مردم ارائه داده که پیشرفت و توسعه نظام جمهوری اسلامی را در برداشته است.




۳۴ طرح منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود

منبع: ایرنـا
? ۳۴ طرح منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود