۳۴۰ نفر در بیمارستانهای کرمان بستری شدند/ پروتکلها رعایت نمی شود

کرمان – رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با گلایه از عدم رعایت پروتکلها گفت: هم اکنون ۳۴۰ نفر در بیمارستانهای استان کرمان بستری هستند. حمیدرضا رشیدی نژاد در گفتگو با مهر اظهار داشت: متأسفانه با وجود تذکرهای داده شده اما پروتکل‌ها در سطح جامعه اجرا نمی‌شود و این نکته‌ای نگران کننده است و موجب افزایش […]

کرمان – رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با گلایه از عدم رعایت پروتکلها گفت: هم اکنون ۳۴۰ نفر در بیمارستانهای استان کرمان بستری هستند.

حمیدرضا رشیدی نژاد در گفتگو با مهر اظهار داشت: متأسفانه با وجود تذکرهای داده شده اما پروتکل‌ها در سطح جامعه اجرا نمی‌شود و این نکته‌ای نگران کننده است و موجب افزایش شیوع کرونا شده است.

وی برگزاری تجمعات غیر ضروری را یکی از دلایل بروز وضعیت کنونی دانست و افزود: اگر با این وضعیت پیش برویم مشکلات تشدید می‌شود.

وی عنوان کرد: ۳۴۰ نفر هم اکنون در بیمارستان‌های کرمان تحت درمان‌های پیشرفته قرار دارند و ۱۲۳ نفر طی ۲۴ ساعت اخیر به این بیماری مبتلا شده‌اند و ۲ نفر نیز فوت کرده‌اند.

وی از روند کند مراجعه مردم برای تزریق واکسن نیز انتقاد کرد و گفت: ۹۰ درصد افرادی که در بیمارستانها بستری هستند واکسن دریافت نکرده‌اند و هزینه این کار اشتباه را کادر درمان باید پرداخت کند.

کد خبر ۵۴۱۹۷۰۴




۳۴۰ نفر در بیمارستانهای کرمان بستری شدند/ پروتکلها رعایت نمی شود

منبع: مــهر
? ۳۴۰ نفر در بیمارستانهای کرمان بستری شدند/ پروتکلها رعایت نمی شود