۳۲٠ کیلو تریاک در کهنوج کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۳۲۰ کیلو تریاک و دستگیری دو متهم در عملیات ضربتی پلیس شهرستان‌ کهنوج خبر داد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «راه‌آرمان»؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان؛ ناصر فرشید گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کهنوج در جنوب کرمان با هم‌افزایی اطلاعاتی پلیس خراسان رضوی متوجه […]

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۳۲۰ کیلو تریاک و دستگیری دو متهم در عملیات ضربتی پلیس شهرستان‌ کهنوج خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «راه‌آرمان»؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان؛ ناصر فرشید گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کهنوج در جنوب کرمان با هم‌افزایی اطلاعاتی پلیس خراسان رضوی متوجه شدند قاچاقچیان یک محموله سنگین مواد مخدر را از شرق کشور بارگیری کرده و ضمن انتقال به شهرستان کهنوج قصد دارند آن را به مناطق مرکزی کشور منتقل کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: در این زمینه ماموران پلیس کهنوج با اشرافیت اطلاعاتی و پشتیبانی ماموران پاسگاه چاه‌حاجی، خودرو حامل مواد مخدر و همچنین خودرو راه پاک‌کن را شناسایی کردند و آنان را تا محل بارانداز تحت تعقیب و مراقبت نامحسوس قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت ماموران پس از رسیدن خودروها به یکی از نقاط حاشیه شهر در یک عملیات ضربتی آن‌ها را متوقف و ضمن دستگیری دو متهم در بازرسی از یکی از خودروها ۳۲۰ کیلوگرم تریاک کشف و متهمان را پس از واکاوی‌های اطلاعاتی به مراجع قضایی معرفی کردند.

انتهای خبر/پ




۳۲٠ کیلو تریاک در کهنوج کشف شد

منبع:آرمـان
? ۳۲٠ کیلو تریاک در کهنوج کشف شد