۳۱پروژه سپاه با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد ریال در عنبرآباد افتتاح شد

صبح امروز با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ۳۱پروژه عمرانی، محرومیت زدایی، توزیع تجهیزیه وکمک های مؤمنانه با اعتباری بالغ بر ۵۳میلیارد ریال به بهره داری رسید. به گزارش “فت فتو” صبح امروز در آستانه نیمه شعبان با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، امام جمعه عنبرآباد، دادستان عنبرآباد، مسئول بسیج سازندگی سپاه استان، […]

صبح امروز با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ۳۱پروژه عمرانی، محرومیت زدایی، توزیع تجهیزیه وکمک های مؤمنانه با اعتباری بالغ بر ۵۳میلیارد ریال به بهره داری رسید.

به گزارش “فت فتو” صبح امروز در آستانه نیمه شعبان با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، امام جمعه عنبرآباد، دادستان عنبرآباد، مسئول بسیج سازندگی سپاه استان، فرمانده سپاه و فرمانده انتظامی وجمعی از مسئولان ۳۱پروژه عمرانی، محرومیت زدایی، توزیع جهیزیه وکمک های مومنامنه با اعتباری بالغ بر ۵۳میلیارد ریال به بهره داری رسید.

حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آئین افتتاح طرح های محرومیت زدایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا مخصوصا شهید سلیمانی، گفت: امروز ساختمان ناحیه مقاومت سپاه عنبرآباد ظرف مدت یکسال احداث و امروز به بهره برداری رسید.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: امروز در راستای محرومیت زدایی در حوزه آب رسانی یک روستای با ۵۲۰ خانوار جمعیت از نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره‌مند شدند.
 
وی ابراز کرد: تکمیل و تعمیر ۱۰ واحد مسکن محرومین و مددجویان، ۱۱ سرویس بهداشتی، احداث ۴ پایگاه مقاومت بسیج از دیگر طرح هایی است که امروز به بهره برداری رسید.
 
معرفی بیان کرد: همچنین امروز در شهرستان عنبرآباد یک کارگاه نانوایی و یک مجموعه اشتغالزایی به بهره برداری رسیده و پروژه ساخت ۲ باب مدرسه نیز کلنگ زنی شد.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: همچنین در راستای طرح کمک مومنانه تعداد یکهزار بسته معیشتی، ۲۵۰ کیسه آرد و ۱۰ سری کمک جهیزیه توزیع شد.
 
وی اولویت استان را آب، بهداشت، اشتغال، مسکن محرومین و مددجویان، خدمات اجتماعی و حوزه فرهنگی برشمرد و گفت: این موضوعات به طور جدی و قرارگاهی در استان پیگیری می شوند و ما به دنبال سازماندهی این اقدامات براساس اولویت ها در حوزه رفع محرومیت در استان هستیم.
 
معروفی تصریح کرد: همانگونه که دشمن سرسخت آمریکا و رژیم صهیونیستی هستیم، دشمن سرسخت فقر و محرومیت‌زدایی نیز هستیم.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این مطلب که سپاه همواره سپاه سپر بلای مردم و انقلاب بوده، اظهار کرد: نگاه ما در حوزه رفع فقر، نگاه رسالت محور است و هر کجا مردم به حضور ما نیاز دارند بدون منت و جاه طلبی در خدمت مردم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: سپاه به هیچ عنوان در حوزه خدمات اجتماعی کوتاه نمی‌آید و از کسی اجازه نمی‌گیرد، ما در حوزه خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت زدایی به دنبال تشویق و ترغیب نیستیم و اجازه نمی‌دهیم فرمان امام ما روی زمین بماند.
 
معروفی بیان کرد: قرارگاه آبرسانی مرد میدان در استان کرمان در سال آینده اقدامات موثرتری را در حوزه محرومیت‌زدایی در دستور کار قرار دارد و تاکنون در حوزه آب آشامیدنی به ۳۴۰ روستا آبرسانی شده و ۸۵۵ کیلومتر لوله گذاری و کانال‌کشی انجام شده است.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: اتمام پروژه های آبرسانی به ۴۰۹ روستای استان تا سوم خرداد ماه ۱۴۰۱ در دستور کار قرار دارد که در این راستا ۴۷ هزار و ۸۰۰ خانوار و ۱۶۷ هزار نفر از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می شوند.

 وی در پایان تاکید کرد: در قریب یک سال گذشته ثابت کردیم که می توان مشکلات مردم را با کار جهادی و با تاسی از مکتب حاج قاسم رفع کرد.




۳۱پروژه سپاه با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد ریال در عنبرآباد افتتاح شد

منبع:آرمـان
? ۳۱پروژه سپاه با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد ریال در عنبرآباد افتتاح شد