۳۰ پرونده تخلف صنفی در کهنوج تشکیل شد

جیرفت – فت فتو – معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از تشکیل ۳۰ پرونده تخلف صنفی طی مهرماه سال جاری در بازرسی از اصناف شهرستان کهنوج خبر داد. به گزارش روز شنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی سازمان، معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و […]

جیرفت – فت فتو – معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از تشکیل ۳۰ پرونده تخلف صنفی طی مهرماه سال جاری در بازرسی از اصناف شهرستان کهنوج خبر داد.

به گزارش روز شنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی سازمان، معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، محمدعلی توکلی روز شنبه افزود: با تلاش بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و تشکیل تیم های بازرسی دوره ای در مهر ماه سال جاری از یکهزار و ۳۲۰ واحد صنفی در شهرستان کهنوج بازرسی شد.

وی اظهار داشت: طی این مدت به منظور بازرسی از اصناف ۹ گشت مشترک با حضور رئیس و بازرسان اداره صمت، نماینده های دادستانی، فرمانداری، تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت و همچنین بازرسان اصناف این شهرستان تشکیل شد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان ادامه داد: در بازرسی های انجام شده با شناسایی واحدهای متخلف، ۳۰ پرونده تخلف صنفی تشکیل و به منظور طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۲۴ و یا از طریق سامانه www.۱۲۴.ir و همچنین به صورت حضوری، به ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان ها و یا معاونت بازرسی در ستاد سازمان اطلاع دهند.




۳۰ پرونده تخلف صنفی در کهنوج تشکیل شد

منبع:ایرنـا
? ۳۰ پرونده تخلف صنفی در کهنوج تشکیل شد