۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و ۲۹۱ کیلو تریاک در راور کشف شد

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان راور از توقیف یک دستگاه تانکر حمل سوخت و کشف ۳۰ هزار و ۷۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد. سرهنگ”محسن شیخ زاهدی” امروز ۲۳ آبان ماه در این رابطه اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید جهانگرد شهرستان […]

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان راور از توقیف یک دستگاه تانکر حمل سوخت و کشف ۳۰ هزار و ۷۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ”محسن شیخ زاهدی” امروز ۲۳ آبان ماه در این رابطه اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید جهانگرد شهرستان راور هنگام کنترل خودروهای عبوری  در محور دیهوک- راور به یک دستگاه تانکر حمل سوخت مشکوک و آن را  متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی ماموران  مشخص شد این تانکر حامل ۳۰ هزار و ۷۰۰ لیتر گازوئیل است که بدون مجوز حمل و به قصد قاچاق بارگیری شده که ضمن توقیف آن در این رابطه یک نفر نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان راور با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی بیان کرد: برخورد با پدیده زیان بار قاچاق به ویژه منابع سوختی به طور مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان  قرار دارد و از مردم نیز انتظار داریم در صورت اطلاع از چنین مواردی  مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

وی در ادامه همچنین از توقیف یک دستگاه پژو پارس با ۲۹۱ کیلو تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در اقدام اطلاعاتی و عملیاتی پلیس کرمان و راور خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله مواد مخدر با استفاده از یک دستگاه خودروی پژو پارس مطلع و موضوع را به پلیس شهرستان راور گزارش دادند.

شیخ زاهدی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر راور پس از شناسایی خودروی حامل مواد و تحت نظر قرار دادن آن، سرانجام در یک عملیات منسجم، این خودرو را در محور راور – کرمان متوقف و ضمن کشف ۲۹۱ کیلو تریاک، راننده آن را نیز دستگیر کردند و با تشکیل پرونده، متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام




۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و ۲۹۱ کیلو تریاک در راور کشف شد

منبع:ایـسنا
? ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و ۲۹۱ کیلو تریاک در راور کشف شد