۳۰ روستا در شرق استان کرمان از آب شرب سالم برخوردار شدند

نذیر کرمان/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از آبرسانی به ۳۰ روستا در شرق استان خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این طرح آبرسانی بیش از ۶۵۰۰ خانواده (۲۱ هزار نفر) از نعمت آب شرب سالم برخوردار شدند. سردار محمدعلی نظری امروز ۱۹ اردیبهشت‌ماه در حاشیه افتتاح طرح سازندگی و آبرسانی در مناطق کمتر […]

نذیر کرمان/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از آبرسانی به ۳۰ روستا در شرق استان خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این طرح آبرسانی بیش از ۶۵۰۰ خانواده (۲۱ هزار نفر) از نعمت آب شرب سالم برخوردار شدند.

سردار محمدعلی نظری امروز ۱۹ اردیبهشت‌ماه در حاشیه افتتاح طرح سازندگی و آبرسانی در مناطق کمتر توسعه یافته شهرستان بم با تبیین اقدامت محرومیت زدایی در شرق استان کرمان اظهار کرد: تتش آبی مشکل کل استان مخصوصا شهرستان بم است.

او با اشاره به عدم وجود آب شرب سالم در برخی از روستاهای شرق استان افزود: با همکاری جهادگران بسیجی و دستگاه‌های مربوطه این مشکل در حال برطرف شدن است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از آبرسانی به ۳۰ روستا در شرق استان خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این طرح آبرسانی بیش از ۶۵۰۰ خانواده (۲۱ هزار نفر) از نعمت آب شرب سالم برخوردار شدند.

او ادامه داد: امروز یک سالن چند منظوره فرهنگی و ورزشی با عنوان ۹ دی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع در شهرستان بم به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین یک مرکز مشاوره که در زمینه بهداشت روان، تحصیلی و خانواده فعالیت دارد، نیز افتتاح می‌شود.

سردار نظری از به بهره‌برداری رسیدن ۹۶ چشمه سرویس‌ بهداشتی و حمام که توسط بسیجیان احداث شده سخن گفت و افزود: امروز ۲۲۰۰ بسته معیشتی بین محرومین توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: امروز هشت پایگاه بسیج که برای برقراری امنیت مردمی در روستاها و شهرستان بم راه‌اندازی می شود تا امنیت توسط خود مردم برقرار شود و عمده کار این پایگاه‌ها تشکیل گروه‌های جهادی است تا به مردم خدمت‌رسانی کنند.

انتهای پیام




۳۰ روستا در شرق استان کرمان از آب شرب سالم برخوردار شدند

منبع: ایـسنا
? ۳۰ روستا در شرق استان کرمان از آب شرب سالم برخوردار شدند