۳۰۰۰ نفر از استان کرمان به مرقد امام خمینی اعزام می‌شوند

نذیر کرمان/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ۳۰۰۰ نفر از استان کرمان به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند و پشتیبانی توسط استانداری انجام می‌شود و قرار نیست وجهی از زائران دریافت شود. سردار محمدعلی نظری امروز دوم خرداد ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با اشاره به برنامه های گرامیداشت سوم خرداد […]

نذیر کرمان/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ۳۰۰۰ نفر از استان کرمان به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند و پشتیبانی توسط استانداری انجام می‌شود و قرار نیست وجهی از زائران دریافت شود.

سردار محمدعلی نظری امروز دوم خرداد ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با اشاره به برنامه های گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: امروز که نیروهای نظامی دنیا به تکنیک های بالایی در همه زمینه‌ها دست یافته‌اند، در این مانده اند که رزمندگان ایران اسلامی چگونه در عملیات بیت القدس، با امکانات پایین منطقه را از دشمن تا دندان مسلح بازپس گرفتند که این نشان دهنده دلاورمردی رزمندگان ما و نصرت خداوند متعال است.

وی در ادامه با اشاره به اتفاقات سال گذشته در کشور گفت: دشمن امروز در زمینه تسلط بر اذهان جوانان ما کار می کند که باید با جهاد تبیین در این زمینه مقابله کنیم.

نظری با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در استان کرمان گفت: برنامه‌های محوری در راستای تبیین شخصیت امام راحل و سیره او در سطح شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: بعد از وقفه اعزام زائر به دلیل کرونا، امسال ۳۰۰۰ نفر از استان کرمان به مرقد امام اعزام می‌شوند و پشتیبانی توسط استانداری انجام می‌شود و قرار نیست وجهی از زائران دریافت شود.

وی در پایان تصریح کرد: باید در برنامه‌های ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد از ظرفیت حوزه های علمیه برای جهاد تبیین و بصیرت افزایی استفاده کنیم.

انتهای پیام




۳۰۰۰ نفر از استان کرمان به مرقد امام خمینی اعزام می‌شوند

منبع: ایـسنا
? ۳۰۰۰ نفر از استان کرمان به مرقد امام خمینی اعزام می‌شوند