۳۰درصد دانشجویان در مقطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند

کرمان – معاون وزیر علوم گفت: تعداد دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی بالاست و ۳۰ درصد از دانشجویان در این مقطع مشغول به تحصیل هستند. به گزارش فت فتو، هاشم داداش پور ظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهارداشت: باید برای اشتغال دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی برنامه ریزی شود […]

کرمان – معاون وزیر علوم گفت: تعداد دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی بالاست و ۳۰ درصد از دانشجویان در این مقطع مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش فت فتو، هاشم داداش پور ظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهارداشت: باید برای اشتغال دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی برنامه ریزی شود به خصوص در مقطع تحصیلات تکمیلی شاهد تحصیل تعداد قابل توجهی دانشجو هستیم که پس از فارغ التحصیلی نیاز به کار دارند.

وی تصریح کرد: ۸۵۰ دانشجو در این مقطع در حال تحصیلی هستند که ۳۰ درصد کل دانشجویان را در کشور شامل می‌شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان عنوان کرد: اکثر این افراد متأهل هستند و برای تأمین خوابگاه متاهلی برای این افراد نیز مشکلاتی وجود دارد و حداقل به هزار و ۵۰۰ خوابگاه جدید نیاز داریم.

وی عنوان کرد: تأمین اعتبار و برنامه ریزی برای حل این مشکل ضروری است.

وی خواستار حضور خیران در این بخش شد و گفت: در دنیا شاهد فعالیت خیران در حوزه توسعه دانشگاه‌ها هستیم و باید در این زمینه در کشور فعالیت کنیم.

کد خبر ۵۴۲۵۰۷۲




۳۰درصد دانشجویان در مقطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند

منبع: مــهر
? ۳۰درصد دانشجویان در مقطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند