۲ پل برروی آبنماهای بحرانی عنبرآباد احداث می شود

جیرفت – فت فتو – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از احداث و نصب ۲ پل بر روی ۲ آبنمای بحرانی در زمان بارندگی در حوزه شهرستان عنبرآباد خبر داد. به گزارش فت فتو، مجتبی محمودی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران مکان ایجاد ۲ پل بحران عنبرآباد را آبنمای […]

جیرفت – فت فتو – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از احداث و نصب ۲ پل بر روی ۲ آبنمای بحرانی در زمان بارندگی در حوزه شهرستان عنبرآباد خبر داد.

به گزارش فت فتو، مجتبی محمودی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران مکان ایجاد ۲ پل بحران عنبرآباد را آبنمای محور حاجی آباد _گز آباد و آبنمای توکل آباد اعلام کرد.

وی افزود: راه ارتباطی این محورها با توجه داشتن آبنما، در زمان بارندگی قطع می شود که مشکلاتی را برای مردم و رانندگان به وجود می آورد.

وی گفت: معاون عمرانی استاندار کرمان طی نامه ای به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان ماموریت ایجاد دسترسی مناسب برای تردد در محل آبنماهای حاجی آباد – گزآباد و توکل آباد در شهرستان عنبرآباد را صادر کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از بازدید میدانی از آبنماهای حاجی آباد _گزآباد و توکل آباد خبر داد و گفت: بررسی فنی احداث پل در این آبنماها توسط تیم تخصصی انجام شد.

وی با بیان اینکه یکهزار و ۵۰ خانوار با جمعیت چهار هزار و ۵۰۰ نفر و هفت روستا از  محور حاجی آباد _گز آباد استفاده می کنند، اظهار داشت: با ایجاد پل در این مسیر در صدد هستیم مشکل تردد در زمان سیلاب را حل کنیم.

وی به ایجاد پل بر روی آبنمای توکل آباد اشاره کرد و افزود: با ایجاد این پل ۲ هزار خانوار در هشت روستا با جمعیت هفت هزار نفر از این نعمت بهره مند و مشکل تردد این منطقه در زمان سیلابی شدن رودخانه حل خواهد شد.

وی به بازدید میدانی استاندار کرمان از آبنماهای حاجی آباد _گزآباد و توکل آباد در زمان بارندگی و سیلاب اشاره کرد و گفت: با پیگیری های زینی وند و هماهنگی معاونت عمرانی استانداری کرمان مبنی بر رفع یا کاهش مشکلات مردم و خودروهای عبوری از این محورها، بصورت میدانی از محل بازدید شد تا با ارائه راهکار فنی لازم بتوانیم مشکل این نقاط را حل کنیم.




۲ پل برروی آبنماهای بحرانی عنبرآباد احداث می شود

منبع: ایرنـا
? ۲ پل برروی آبنماهای بحرانی عنبرآباد احداث می شود