۲ پرونده قتل در کرمان به سازش منتهی شد

کرمان- فت فتو- معاون مرکز حل اختلاف استان کرمان از حصول سازش در ۲ پرونده قتل به همت اعضای شورای حل اختلاف این استان خبر داد. به گزارش فت فتو، مهدی تقی‌زاده روز چهارشنبه در تشریح این خبر به رسانه ها افزود: در پرونده اول قاتل در سال ۸۷ در پی نزاع دسته جمعی و […]

کرمان- فت فتو- معاون مرکز حل اختلاف استان کرمان از حصول سازش در ۲ پرونده قتل به همت اعضای شورای حل اختلاف این استان خبر داد.

به گزارش فت فتو، مهدی تقی‌زاده روز چهارشنبه در تشریح این خبر به رسانه ها افزود: در پرونده اول قاتل در سال ۸۷ در پی نزاع دسته جمعی و با ضربه چاقو یکی از دوستان خود را به قتل رسانده بود و از زمان بروز قتل تاکنون در زندان بوده است.
وی با اشاره به تلاش ویژه اعضای شورای حل اختلاف به منظور جلب رضایت اولیای دم، خاطرنشان کرد: در پرونده دیگر نیز، فردی در سال ۹۹ با شلیک گلوله منجر به قتل فرد دیگر شده بود که با تلاش اعضای شوراهای حل اختلاف به سازش ختم شد.
معاون قضایی رییس کل دادگستری کرمان، فلسفه وجودی شوراهای حل اختلاف را ایجاد صلح و سازش و کم کردن ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی برشمرد و گفت: در حال حاضر ۳۱۷ شورای حل اختلاف در این استان فعالیت دارند که از این تعداد ۲۲۸ شورای حل اختلاف شهری و ۸۹ شورای حل اختلاف نیز روستایی است.




۲ پرونده قتل در کرمان به سازش منتهی شد

منبع: ایرنـا
? ۲ پرونده قتل در کرمان به سازش منتهی شد