۲ هکتار از مراتع رودخانه فصلی فهرج در آتش سوخت

اسماعیل فهرجی گفت: بر اثر حریق صبح امروز در رودخانه فصلی فهرج حدود ۲ هکتار از مراتع این زیستگاه جانوری طعمه حریق شد. به گزارش فت فتو از فهرج؛ اسماعیل فهرجی شهردار شهر فهرج در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بر اثر حریق صبح امروز در رودخانه فصلی فهرج متأسفانه حدود ۲ هکتار از مراتع […]

اسماعیل فهرجی گفت: بر اثر حریق صبح امروز در رودخانه فصلی فهرج حدود ۲ هکتار از مراتع این زیستگاه جانوری طعمه حریق شد.

به گزارش فت فتو از فهرج؛ اسماعیل فهرجی شهردار شهر فهرج در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بر اثر حریق صبح امروز در رودخانه فصلی فهرج متأسفانه حدود ۲ هکتار از مراتع این زیستگاه جانوری طعمه حریق شد.

وی افزود: این حریق با حضور به موقع واحد آتش نشانی و همکاری کارکنان خدمات شهری در کوتاه ترین زمان اطفا و از گسترش آن به سایر نقاط جلوگیری شد.

فهرجی با بیان اینکه عمدی یا سهوی بودن این حادثه در دست بررسی است، عنوان کرد: خشكشالی های اخیر منجر به خشك شدن پوشش گیاهی منطقه شده است.

کریم مهدابی رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فهرج با قدردانی از سرعت عمل همکاران خود و همیاری کارکنان خدمات شهری، فضای سبز و موتوری شهرداری در اطفا حریق اظهار کرد: از مردم عزیز تقاضا داریم با توجه به خشک سالی های اخیر  و گرمای بیش از حد هوا از روشن کردن آتش در مسیر رودخانه جدا خودداری کنند چرا که باعث به خطر افتادن  زیستگاه بسیاری از پرندگان، حیوانات وحشی و همچنین خزندگان بومی این رودخانه می شود.

انتهای پیام/عباسزاده
 



منبع:آرمان
? ۲ هکتار از مراتع رودخانه فصلی فهرج در آتش سوخت