۲ نفر از مدیران صفحات اینستاگرام کراش شهربابک بازداشت شدند

کرمان- دادستان شهربابک گفت: طی انجام عملیات تخصصی و رصد فضای مجازی، دونفر از گرداننده های صفحه اینستاگرامی نا متعارف شناسایی و پس از دستگیری، برای آن ها پرونده قضایی تشکیل شد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، افشین طبخی افزود: این افراد به اتهام دائر کردن مرکز […]

کرمان- دادستان شهربابک گفت: طی انجام عملیات تخصصی و رصد فضای مجازی، دونفر از گرداننده های صفحه اینستاگرامی نا متعارف شناسایی و پس از دستگیری، برای آن ها پرونده قضایی تشکیل شد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، افشین طبخی افزود: این افراد به اتهام دائر کردن مرکز فساد و ایجاد ارتباطات نامتعارف و خارج از عرف بین دختران و پسران در فضای مجازی با هدف ترویج افکار ضد فرهنگ ایرانی و اسلامی دستگیر شده اند.

وی با اشاره به اینکه پرونده مذکور در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک در دست رسیدگی است، افزود: دستگاه قضایی با مروجین فرهنگ غربی و بی عفتی و کسانی که با اغفال و اخاذی از نوجوانان موجبات جریحه دار شدن احساسات مردم در جامعه اسلامی را فراهم کنند برخورد قضایی لازم صورت خواهد پذیرفت.

وی ادامه داد: در راستای پیشگیری از وقوع جرم و رصد و پایش فضای مجازی، مشخص گردید دو نفر از کاربران شبکه های اجتماعی (در فضای اینستاگرام) با بهره گرفتن از ظرفیت صفحات مجازی، زمینه انحراف برخی از نوجوانان و جوانان شهرستان شهربابک را فراهم کرده بودند.

این مقام قضائی با بیان این مطلب که بایستی در زمینه استفاده صحیح از فضای مجازی فرهنگ سازی متناسب صورت بگیرد، افزود: متهمین در صفحه اینستاگرامی خود اقدام به نشر عکس های کشف حجاب شده دختران می نمودند.

کد خبر ۶۰۰۲۶۹۹




۲ نفر از مدیران صفحات اینستاگرام کراش شهربابک بازداشت شدند

منبع: مــهر
? ۲ نفر از مدیران صفحات اینستاگرام کراش شهربابک بازداشت شدند