۲ طرح صنعتی در راور افتتاح شد

کرمان – فت فتو – ۲ طرح مهم صنعتی فولاد و کارخانه آسفالت در چهارمین روز از دهه فجر با حضور استاندار کرمان در شهرستان راور افتتاح ‌شد. به گزارش فت فتو، ۲ طرح اقتصادی راور در چهارمین روز از دهه فجر با حضور استاندار، نمایندگان کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی کرمان، فرماندار […]

کرمانفت فتو – ۲ طرح مهم صنعتی فولاد و کارخانه آسفالت در چهارمین روز از دهه فجر با حضور استاندار کرمان در شهرستان راور افتتاح ‌شد.

به گزارش فت فتو، ۲ طرح اقتصادی راور در چهارمین روز از دهه فجر با حضور استاندار، نمایندگان کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی کرمان، فرماندار و امام جمعه راور و مدیران کل دفتر جذب و سرمایه گذاری و حراست استانداری و صمت این استان به بهره برداری رسید. 

 پروژه بوته سازی کارخانه بریکت سازی شهرستان راور که با سرمایه گذاری ۱۲۰ میلیارد تومان و اشتغال ۶۰ نفر مستقیم و ۱۸۰ نفر غیرمستقیم نخستین پروژه افتتاح شده امروز با حضور استاندار کرمان بود.

عملیات اجرایی کوره تولید آهن اسفنجی شرکت فولاد راور نیز با ۵۰ نفر اشتغال آغاز بکار کرد. 

همچنین استاندار کرمان به همراه جمعی از مسوولان از خط ۱ و ۲ پروژه تولید آهن اسفنجی راور بازدید کرد. 

این پروژه هم اکنون با ۲۵۰ نیرو بصورت مستقیم و ۸۰۰ نفر بصورت غیرمستقیم مشغول به فعالیت است. 

در این بازدید از روند ساخت پروژه فولادسازی راور بازدید به عمل آمد.

این پروژه با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسد. 

با بهره برداری از پروژه فولادسازی زمینه اشتغال ۲۵۰ نفر بصورت مستقیم فراهم می شود. 

همچنین کارخانه آسفالت منطقه راور با ظرفیت ۲۰۰ هزار تن آسفالت توسط بخش خصوصی با سرمایه گذرای ۶۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۶۰ نفر از جوانان این منطقه به بهره برداری رسید. 




۲ طرح صنعتی در راور افتتاح شد

منبع: ایرنـا
? ۲ طرح صنعتی در راور افتتاح شد