۲ طرح بهداشتی و درمانی در قلعه گنج و منوجان بهره‌برداری شد

فت فتو/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: در هشتمین روز از دهه فجر دو پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان های قلعه گنج و منوجان به بهره برداری رسید.  دکتر علی اصغر خیرخواه ۱۸ بهمن ماه در حاشیه  بهره برداری از دو طرح بهداشتی و درمانی با حضور معاون استاندار  کرمان اظهار کرد: به […]

فت فتو/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: در هشتمین روز از دهه فجر دو پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان های قلعه گنج و منوجان به بهره برداری رسید.

 دکتر علی اصغر خیرخواه ۱۸ بهمن ماه در حاشیه  بهره برداری از دو طرح بهداشتی و درمانی با حضور معاون استاندار  کرمان اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر افتتاح چند پروژه بهداشتی و درمانی در جنوب کرمان را داریم که امروز در شهرستانهای منوجان را قلعه گنج دو پروژه بهداشتی افتتاح شد.

 وی افزود: خانه بهداشت تراتم در شهرستان قلعه گنج با زیربنای ۷۵ متر مربع و اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان افتتاح شد که این خانه بهداشت با فعالیت بهورز بومی، ۳۴۰ نفر شامل ۸۰ خانوار را تحت پوشش دارد.

خیرخواه با اشاره به اهمیت اقدامات بهداشتی در کنترل بیماریها و حفظ سلامت جامعه تصریح کرد: مرکز جامع سلامت روستایی تجدانو در شهرستان منوجان که جمعیتی بیش از ۳۰۰۰ نفر شامل ۸۶۳ خانوار را تحت پوشش دارد، با زیربنای بیش از ۳۰۰ مترمربع و با اعتباری بیش از دو میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید و این مرکز سه خانه بهداشت تجدانو، چاه شاهی و روضه ارم را پوشش می‌دهد .

سلامت از پایه های قوی نظام است

 رحمان جلالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان نیز در آیین بهره برداری از دو طرح بهداشتی و درمانی در جنوب کرمان گفت: یکی از پایه های ایران قوی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید می کنند، بحث سلامت است که از مهمترین برنامه‌ های دولت سیزدهم اقدامات ویژه در حوزه سلامت است.

وی با اشاره به اهمیت راه اندازی بیمارستان جدید کهنوج به عنوان یکی از مولفه‌های قوی دولت در حوزه سلامت در  جنوب کرمان افزود: زمانی پزشکان بومی محدود بودند اما امروز به برکت خون هزاران شهید پروژه‌های بهداشتی و درمانی در راستای ارائه خدمات به مردم افتتاح می شود تا مردم در  دورترین نقاط کشور از خدمات سلامت بهره مند شوند.

جلالی با اشاره به جایگاه ویژه بانوان در بخش‌های مختلف جامعه و حضور پزشکان و مدیران زن در حوزه سلامت گفت:  امیدواریم بتوانیم پاسدار این دستاورد خون شهدا باشیم زیرا دشمن سعی دارد، دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی و  مردم ایران را نفی کند همه باید این دستاوردها را تبیین کنند.

معاون استاندار کرمان با یادآوری مجاهدت های کادر بهداشت و درمان در دوران کرونا اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی دستاوردهای مهمی در زمینه سلامت داشته و اقدامات صورت گرفته در دولت سیزدهم فراموش نمی‌کنیم که در دوران کرونا چه میزان فوتی داشتیم اما با اقدامات دولت و تلاش‌های مدافعان سلامت دستاوردهای خوبی داشتیم و روزهایی بعضا بدون فوتی کرونا داریم.

انتهای پیام




۲ طرح بهداشتی و درمانی در قلعه گنج و منوجان بهره‌برداری شد

منبع: ایـسنا
? ۲ طرح بهداشتی و درمانی در قلعه گنج و منوجان بهره‌برداری شد