۲ شهید رفسنجانی حادثه تروریستی کرمان شنبه تشییع می‌شوند

فرماندار رفسنجان گفت: آیین تشییع محمدعلی عابدینی و لیلا غلامعلی‌زاده از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در روز شنبه ۱۶ دی‌ماه در رفسنجان برگزار خواهد شد. به گزارش نذیر کرمان، حسین رضایی در جلسه هماهنگی تشییع و خاکسپاری دو شهید رفسنجانی حادثه تروریستی کرمان با حضور خانواده‌هایشان ضمن تسلیت به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت […]

فرماندار رفسنجان گفت: آیین تشییع محمدعلی عابدینی و لیلا غلامعلی‌زاده از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در روز شنبه ۱۶ دی‌ماه در رفسنجان برگزار خواهد شد.

به گزارش نذیر کرمان، حسین رضایی در جلسه هماهنگی تشییع و خاکسپاری دو شهید رفسنجانی حادثه تروریستی کرمان با حضور خانواده‌هایشان ضمن تسلیت به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و نیز تسلیت به خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: شهدا خار چشم دشمنان هستند و این اقدام تروریستی به‌شدت محکوم است..

سرهنگ محمد پساوند فرمانده سپاه رفسنجان هم در این جلسه این اقدام تروریستی دشمنان را محکوم کرد و افزود: اگرچه داغی سنگین بر دل‌ها نشست، اما این افراد که در مسیر گلزار شهدای کرمان نماد راهپیمایی اربعینی را به رخ جهانیان می‌کشیدند، برای شهادت انتخاب شده بودند و به درجه اعلی شهادت نائل آمدند.

وی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی پاسخ کوبنده‌ای به این اقدام خواهد داد.

در این جلسه مقرر شد ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح روز شنبه ۱۶ دی‌ماه آیین تشییع پیکر شهید محمدعلی عابدینی و شهیده لیلا غلامعلی‌زاده در شمس‌آباد در حرم سیدجلال‌الدین اشرف نوق برگزار شود و پیکر شهیده غلامعلی‌زاده در همان صحن حرم مطهر به خاک سپرده خواهد شد و سپس پیکر شهید عابدینی هم تا زادگاهش رکن‌آباد تشییع و در جوار شهید گمنام به خاک سپرده خواهد شد




۲ شهید رفسنجانی حادثه تروریستی کرمان شنبه تشییع می‌شوند

منبع: تــابناک
? ۲ شهید رفسنجانی حادثه تروریستی کرمان شنبه تشییع می‌شوند