۲۸۵ بیمار کرونایی در کرمان بستری هستند/ درگذشت ۶ نفر

کرمان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان شمار موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان را ۲۸۵ نفر اعلام کرد. به گزارش فت فتو، سعید صحبتی عصر یکشنبه در خصوص آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان کرمان اظهار […]

کرمان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان شمار موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان را ۲۸۵ نفر اعلام کرد.

به گزارش فت فتو، سعید صحبتی عصر یکشنبه در خصوص آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان کرمان اظهار کرد: در حل حاضر موارد بستری قطعی ۲۸۵ مورد است.

وی ادامه داد: تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان ۴۲ هزار و ۵۳ نفر است.

صحبتی اظهار کرد: موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته ۶۱ مورد است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلاء به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۶ نفر است که از این تعداد پنج نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و یک نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم است.

وی گفت: موارد فوتی ۲۴ ساعت اخیر در رده سنی بین ۶۸ تا ۸۶ سال بوده‌اند.

صحبتی بیان کرد: مجموع جانباختگان ناشی از کرونا در استان کرمان ۴ هزار و ۹۳۱ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در خصوص میزان واکسن تزریق شده در استان کرمان اظهار کرد: میزان واکسن تزریق شده نوبت اول یک میلیون و ۹۷۰ هزار و ۱۳۰ دوز و میزان واکسن تزریق شده نوبت دوم یک میلیون و ۳۳۳ هزار و ۷۷۲ دوز است.

کد خبر ۵۳۴۶۱۸۷




۲۸۵ بیمار کرونایی در کرمان بستری هستند/ درگذشت ۶ نفر

منبع:مــهر
? ۲۸۵ بیمار کرونایی در کرمان بستری هستند/ درگذشت ۶ نفر