۲۶۱ زندانی جرایم غیرعمد چشم‌انتظار یاری خیران کرمانی/جشن گلریزان ویژه بانوان زندانی بدهکار برگزار می‌شود

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان گفت: ۲۶۱ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان کرمان به‌سر می‌برند که چشم‌انتظار یاری خیران هستند. به گزارش فت فتو از کرمان، سید حجت‌الله موسوی‌قوام ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های ستاد دیه استان طی سال‌جاری اظهار داشت: امسال ۲۴۵ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از زندان‌های […]


مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان گفت: ۲۶۱ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان کرمان به‌سر می‌برند که چشم‌انتظار یاری خیران هستند.

به گزارش فت فتو از کرمان، سید حجت‌الله موسوی‌قوام ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های ستاد دیه استان طی سال‌جاری اظهار داشت: امسال ۲۴۵ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از زندان‌های استان کرمان آزاد شده‌اند و احتمالا تا پایان سال تعداد دیگری هم آزاد می‌شوند.

وی از کمک ۱۰ میلیارد تومانی خیران در سال‌جاری به ستاد دیه استان کرمان خبر داد و بیان کرد: نیازمندی و آبرومندی افراد زندانی به‌دقت بررسی می‌شود تا سوء‌استفاده‌ای از ستاد دیه صورت نگیرد.

موسوی‌قوام با بیان اینکه جلسات صلح و سازش در سراسر استان کرمان دایر است، ابراز داشت: امسال ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جذب کمک‌های خیران و مردم را در جشن‌های گلریزان استان داشتیم و این درحالی‌ست که تعهدها بیش از این رقم بوده است.

وی از حضور ۲۶۱ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان کرمان خبر داد و افزود: ۸ نفر از خانم‌های بدهکار هم در زندان‌های استان هستند که بیشتر این افراد سرپرست خانوار بوده‌اند و برای کمک به آزادی این مددجویان جشن گلریزان ویژه بانوان هم برگزار می‌شود.

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان بیان داشت: ۷ نفر بدهکار دیه در زندان‌های استان هستند و تلاش می‌کنیم مشکل این افراد را تا پایان سال جاری رفع کنیم تا مشمول افزایش دیه در سال آینده نشوند.

موسوی‌قوام اظهار کرد: ۱۳۱ نفر به‌علت چک‌های برگشتی، ۱۱۱ نفر بدهکار مهریه و ۱۲ نفر بدهکار نفقه در زندان‌های استان کرمان به‌سر می‌برند که ۱۲۱ نفر از این افراد در شهر کرمان هستند.

وی خاطرنشان کرد: جشن‌های گلریزان در ماه مبارک رمضان برگزارمی‌شود و نخستین چراغ این جشن‌ها را مقام معظم رهبری با کمک به ستاد دیه روشن می‌کنند و این بیانگر اعتماد و اعتقاد ایشان به ستاد دیه است.

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان اظهار داشت: جشن‌های گلریزان از ۱۴ فروردین ماه و بعد از تعطیلات نوروز آغاز می‌شود و ۵۵ جشن گلریزان بری استان کرمان پیش‌بینی شده است که در مراکز شهرستان‌ها، بخش‌ها و یک جشن هم با صنایع بزرگ استان در تهران برگزار می‌شود.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





۲۶۱ زندانی جرایم غیرعمد چشم‌انتظار یاری خیران کرمانی/جشن گلریزان ویژه بانوان زندانی بدهکار برگزار می‌شود

منبع: فــارس
? ۲۶۱ زندانی جرایم غیرعمد چشم‌انتظار یاری خیران کرمانی/جشن گلریزان ویژه بانوان زندانی بدهکار برگزار می‌شود