۲۵۰۰ دانشجوی استان کرمان در اردوی راهیان پیشرفت شرکت می کنند

کرمان- مسوول علمی، فناوری و نوآوری بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: تا پایان امسال ٢ هزار و ٥٠٠ نفر از دانشجویان استان در اردوهای راهیان پیشرفت شرکت و از صنایع بزرگ استان بازدید می کنند. به گزارش نذیر کرمان، علیرضا غلامحسین پور ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با تشریح اقدامات بسیج دانشجویی استان کرمان، بیان […]

کرمان- مسوول علمی، فناوری و نوآوری بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: تا پایان امسال ٢ هزار و ٥٠٠ نفر از دانشجویان استان در اردوهای راهیان پیشرفت شرکت و از صنایع بزرگ استان بازدید می کنند.

به گزارش نذیر کرمان، علیرضا غلامحسین پور ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با تشریح اقدامات بسیج دانشجویی استان کرمان، بیان کرد: این مجموعه در سال ١٤٠١، تعداد ٥ هزار و ٣٣٩ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان کرمان را به اردوهای راهیان پیشرفت اعزام کرده است.

وی افزود: بسیج دانشجویی استان کرمان در قالب بازدید از ٢١ مکان صنعتی و برگزاری بازدیدهایی متفاوت در قالب ٥١ اردوی علمی به عنوان پیشتاز برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت در کشور مطرح شده است.

غلامحسین پور از وظایف بسیج دانشجویی تقویت روحیه امید و خودباوری به قشر دانشجو و در نتیجه جامعه را عنوان کرد.

مسؤول علمی، فناوری و نوآوری بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: طرح راهیان پیشرفت تبلور واقعی جمله ما می‌توانیم است.

وی تاکید کرد: از محاسن این طرح می‌توان به آشنایی دانشجویان با ابعاد مختلف پیشرفت صنایع در بعد از انقلاب و نحوه به کارگیری فارغ التحصیلان رشته‌های دانشگاهی در مراکز صنعتی اشاره کرد.

مسؤول علمی، فناوری و نوآوری بسیج دانشجویی استان کرمان همچنین اظهار کرد: در راستای تقویت روحیه ما می‌توانیم و آشنایی تخصصی و علمی دانشجویان با صنایع بزرگ استان، اقدام به برنامه ریزی بازدیدهای علمی از این صنایع کرده‌ایم.

وی افزود: قرار است تا پایان سال ۱۴۰۲، تعداد ٢ هزار و ٥٠٠ نفر از دانشجویان استان از صنایع بزرگ استان کرمان بازدید کنند.

غلامحسین پور گفت: مجموعه علمی، فناوری و نوآوری بسیج دانشجویی استان کرمان بازدیدهای مجازی راهیان پیشرفت را برای دانشجویان سایر استان‌ها نیز آغاز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: هدف از این اقدام این است که زمینه بازدید دانشجویان علاقه‌مندی که امکان بازدید از صنایع و معادن استان کرمان را ندارند بتوانند با این صنایع و معادن بیشتر آشنا شوند.

کد خبر ۵۹۶۹۹۲۵




۲۵۰۰ دانشجوی استان کرمان در اردوی راهیان پیشرفت شرکت می کنند

منبع: مــهر
? ۲۵۰۰ دانشجوی استان کرمان در اردوی راهیان پیشرفت شرکت می کنند