۲۴ سارق پسته در کرمان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اجرای طرح های پیشگیری از سرقت پسته گفت: همزمان با فصل برداشت پسته، طرح پیشگیری از سرقت این محصول با افزایش گشت های محسوس و نامحسوس در سطح شهرستان به مرحلۀ اجرا گذاشته شد. به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ مهدی پورامینایی افزود: در پی اجرای این طرح، با […]

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اجرای طرح های پیشگیری از سرقت پسته گفت: همزمان با فصل برداشت پسته، طرح پیشگیری از سرقت این محصول با افزایش گشت های محسوس و نامحسوس در سطح شهرستان به مرحلۀ اجرا گذاشته شد.

به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ مهدی پورامینایی افزود: در پی اجرای این طرح، با تلاش ماموران در سطح شهرستان کرمان، ۲۴ سارق دستگیر شدند.

وی هدف از اجرای این طرح را افزایش ضریب امنیتی و بالا بردن احساس امنیت در سطح شهرستان بیان کرد و یادآور شد: به منظور تداوم امنیت باغات کشاورزی و رضایتمندی مردم، این طرح و طرح های مشابه همچنان ادامه دارند و کشاورزان را تا پایان فصل برداشت دسترنج یکساله شان همراهی خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: نقش آفرینی و همکاری مستمر مردم با پلیس در بحث پیشگیری و کاهش جرایم، موثر و ضروری است و همچنین تمهیدات و اقدامات خوبی توسط مجموعۀ انتظامی شهرستان با همکاری سایر سازمان ها و دستگاه قضایی برای پیشگیری از سرقت محصول پسته در حال انجام است.




۲۴ سارق پسته در کرمان دستگیر شدند

منبع:یـزدان کـرمان
? ۲۴ سارق پسته در کرمان دستگیر شدند