۲۴ دستگاه تنور گازی در روستاهای سیرجان توزیع شد

کرمان – فت فتو – رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سیرجان گفت: ۲۴ دستگاه تنور گازی و ۱۸ دستگاه سیلندر گاز مایع به منظور صیانت از جنگل ها و منابع طبیعی این شهرستان بصورت رایگان در روستاهای بخش بلورد سیرجان توزیع شد. مهران میرشاهی روز چهارشنبه در حاشیه توزیع تنور گازی و سیلندر گاز […]

کرمان – فت فتو – رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سیرجان گفت: ۲۴ دستگاه تنور گازی و ۱۸ دستگاه سیلندر گاز مایع به منظور صیانت از جنگل ها و منابع طبیعی این شهرستان بصورت رایگان در روستاهای بخش بلورد سیرجان توزیع شد.

مهران میرشاهی روز چهارشنبه در حاشیه توزیع تنور گازی و سیلندر گاز مایع رایگان در روستاهای سیرجان افزود: هزینه اجرای این طرح را یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از اعتبارات صندوق توسعه ملی اعلام کرد و افزود: با اجرای طرح حفظ، احیا و صیانت از پوشش گیاهی در شهرستان سیرجان به صورت چشمگیری افزایش یافته است.

وی ادامه داد: این طرح با هدف جلوگیری از قطع درختان، درختچه و بوته های جنگلی اجرا می شود.

میرشاهی افزود: اجرای طرح توزیع تنور گازی در روستاهای سیرجان در راستای پروژه تغییر الگوی مصرف سوخت فسیلی و طرح حفاظت مشارکتی با هدف تهیه نان و انجام پخت و پز روستاییان و جلوگیری از قطع درختان جنگلی اجرا می شود.




۲۴ دستگاه تنور گازی در روستاهای سیرجان توزیع شد

منبع: ایرنـا
? ۲۴ دستگاه تنور گازی در روستاهای سیرجان توزیع شد