۲۴۵ زندانی در استان کرمان آزاد شدند

نذیر کرمان/کرمان پیش از ظهر امروز ۱۰ آبان ماه و با حضور معاون اول قوه قضائیه، ۲۴۵ زندانی جرائم غیرعمد و عمد از زندان‌های استان کرمان آزاد شدند. حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق در حاشیه سفر به استان کرمان و در مراسم آزادی زندانیان با ابراز خرسندی از حضور در دیار سردار حاج قاسم […]

نذیر کرمان/کرمان پیش از ظهر امروز ۱۰ آبان ماه و با حضور معاون اول قوه قضائیه، ۲۴۵ زندانی جرائم غیرعمد و عمد از زندان‌های استان کرمان آزاد شدند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق در حاشیه سفر به استان کرمان و در مراسم آزادی زندانیان با ابراز خرسندی از حضور در دیار سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: کرمان به واسطه حاج قاسم‌ها، دیار فراموش نشدنی است.

وی افزود: یکی از مهمترین و خوب‌ترین مراسم سفر امروز ریاست قوه قضائیه در کرمان، آزادی زندانیان است.

مصدق با اشاره به کمک خیران به آزادی زندانیان عنوان کرد: خوشحالیم که به این مسئله که جزء آموزه‌های دینی و اسلامی است، توجه می‌شود و از مسئولان استان و خیران که زمینه این امر مقدس را فراهم و مشارکت کردند، قدردانی می‌کنم.

گفتنی است: مجموع بدهی مددجویان جرائم غیرعمد آزاد شده ۱۶۹۹ میلیارد ریال بوده که از این میزان ۷۱۸ میلیارد و ۸۶۵ میلیون ریال از طریق گذشت شاکی حاصل شده است. هم‌چنین توان پرداخت مددجویان جرایم غیرعمد نیز ۸۲۱ میلیارد و ۱۴۶ میلیون ریال بوده که ۱۵۸ میلیارد و ۹۸۹ میلیون ریال تسهیلات بانکی نیز در این زمینه به مددجویان واجد شرایط پرداخت شده است.

انتهای پیام 




۲۴۵ زندانی در استان کرمان آزاد شدند

منبع: ایـسنا
? ۲۴۵ زندانی در استان کرمان آزاد شدند