۲۴۰ هنرجوی شهرستان‌های جازمویان و کهنوج آموزش صنایع‌دستی می‌بینند

نذیر کرمان/کرمان مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان گفت: ۲۴۰ هنرجوی شهرستان‌های جازموریان و کهنوج با همکاری بنیاد علوی آموزش صنایع‌دستی فرا می‌گیرند. موسی ابراهیمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۲۰ هنرجو در شهرستان‌ کهنوج و ۱۲۰ هنرجو در شهرستان جازموریان آموزش رشته‌های سوزن‌دوزی، حصیربافی و تراش سنگ‌های قیمتی و […]

نذیر کرمان/کرمان مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان گفت: ۲۴۰ هنرجوی شهرستان‌های جازموریان و کهنوج با همکاری بنیاد علوی آموزش صنایع‌دستی فرا می‌گیرند.

موسی ابراهیمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۲۰ هنرجو در شهرستان‌ کهنوج و ۱۲۰ هنرجو در شهرستان جازموریان آموزش رشته‌های سوزن‌دوزی، حصیربافی و تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی را فرا می‌گیرند.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان با بیان این مطلب که این دوره آموزشی به زودی آغاز می شود افزود: امیدواریم بتوانیم پس از پایان این دوره با همکاری بنیاد علوی به هنرجویان تسهیلات کم بهره اعطا و زمینه بازار فروش تولیدات آنها را نیز فراهم کنیم.

او ادامه داد: همچنین هنرجویان می‌توانند پس از اتمام دوره آموزشی صنایع‌دستی مدرک پایان دوره را از اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان کرمان دریافت کنند.

ابراهیمی اظهار کرد: به زودی میزبان نمایشگاه بزرگ صنایع‌دستی در شهرستان‌های کهنوج و منوجان خواهیم بود و هنرمندان صنایع‌دستی سراسر استان در این دو شهرستان حضور خواهند یافت.

انتهای پیام




۲۴۰ هنرجوی شهرستان‌های جازمویان و کهنوج آموزش صنایع‌دستی می‌بینند

منبع: ایـسنا
? ۲۴۰ هنرجوی شهرستان‌های جازمویان و کهنوج آموزش صنایع‌دستی می‌بینند