۲۳ پروژه آموزشی، راه و سلامت در شهرستان فاریاب به بهره‌برداری رسید

به مناسبت دهه فجر ۲۳ پروژه آموزشی، راه و سلامت در شهرستان فاریاب به بهره‌برداری رسید. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان  به مناسبت دهه فجر ۲۳ پروژه آموزشی، راه و سلامت در فاریاب با حضور رحمان جلالی معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمان، خیرخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و سایر مسئولین به بهره‌برداری […]

به مناسبت دهه فجر ۲۳ پروژه آموزشی، راه و سلامت در شهرستان فاریاب به بهره‌برداری رسید.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان
 به مناسبت دهه فجر ۲۳ پروژه آموزشی، راه و سلامت در فاریاب با حضور رحمان جلالی معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمان، خیرخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و سایر مسئولین به بهره‌برداری رسید.
 
رحمان جلالی ضمن عرض تبریک بمناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان کرد: بهره‌برداری از پروژه‌های امروز و در ایام‌الله دهه فجر فرصتی برای مرور دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.
 
وی به افتتاح ۲۳ پروژه آموزشی، راه و سلامت در فاریاب اشاره کرد و گفت: پروژه اول افتتاح اورژانس جاده‌ای مهروئیه از توابع بخش مرکزی بود که به همت دانشگاه علوم پزشکی انجام شد، پروژه دوم در حوزه آموزش با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان مدرسه ۶ کلاسه در بخش هور توسط نوسازی مدارس به بهره برداری رسید و در حوزه‌های زیرساختی سلامت، جاده و آبخیزداری نیز پروژه‌هایی افتتاح شد.
 
معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان از بهره‌برداری محور زهمکان فاریاب به طول هشت کیلومتر خبر داد و ابراز امیدواری کرد: فاز دوم این راه به طول ۱۳ کیلومتر در حال زیرسازی و بازگشایی است که کمک بزرگی جهت خروج شهرستان فاریاب از بن‌بست فعلی است و ان‌شاءالله به‌زودی شهرستان فاریاب از این بن‌بست خارج خواهد شد.
 
 
رحمان جلالی در آیین افتتاح مدرسه به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و تصریح کرد: دستاوردهای مادی زیادی در نظام مقدس جمهوری‌اسلامی ایران به‌دست آمده که هر روز شاهد افتتاح طرح‌های بسیار بزرگ و زیادی در نقاط مختلف کشور عزیز ایران می‌باشیم .
 
وی در ادامه بیان کرد: دو دستاورد بسیار مهم و قابل‌ذکر که باید به آن‌ها اشاره شود یکی نقش‌آفرینی مردم در صحنه و حضور پررنگ مردم در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات است و دیگری تربیت انسان‌های تراز اسلامی می‌باشد که می‌توان به شهید حاج‌قاسم سلیمانی، شهید تاجیک، شهسواری و دیگر شهدای عزیز اشاره کرد و باید به زندگی در این سرزمین قهرمان پرور افتخار کرد.
منبع: فاریاب خبر
انتهای خبر/م.پ




۲۳ پروژه آموزشی، راه و سلامت در شهرستان فاریاب به بهره‌برداری رسید

منبع:آرمـان
? ۲۳ پروژه آموزشی، راه و سلامت در شهرستان فاریاب به بهره‌برداری رسید