۲۱۵ کیلو تریاک در جنوب کرمان کشف شد

کرمان- فت فتو- فرمانده انتظامی رودبارجنوب از کشف ۲۱۵ کیلوگرم تریاک از یک منزل در پی کار اطلاعاتی پلیس استان هرمزگان و نیز عملیات ضربتی پلیس این شهرستان در جنوب کرمان خبر داد. به گزارش روز پنجشنبه فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ ناصر کوهستانی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد […]

کرمان- فت فتو- فرمانده انتظامی رودبارجنوب از کشف ۲۱۵ کیلوگرم تریاک از یک منزل در پی کار اطلاعاتی پلیس استان هرمزگان و نیز عملیات ضربتی پلیس این شهرستان در جنوب کرمان خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ ناصر کوهستانی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودبار جنوب  در پی دریافت خبری موثق از اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان مبنی بر اینکه چند قاچاقچی یک محموله سنگین موادمخدر را در منزلی در یکی از محله‌های این شهر دپو(انبار) کرده و هم اکنون قصد انتقال آن به مرکز کشور را دارند بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: در این زمینه ماموران با شناسایی موقعیت مورد نظر و ضمن هماهنگی قضایی در بازرسی از قسمت های مختلف این منزل در مجموع ۲۱۵ کیلو تریاک و سه تیغه خشاب کلاش کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی رودبارجنوب با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی تصریح کرد: بر اساس اخبار کسب شده و پی‌جویی‌های بعدی به اطلاعات خوبی مرتبط با دیگر افراد این محموله دست پیدا کرده‌ایم که بزودی منجر به شناسایی و دستگیری آنان خواهد شد.




۲۱۵ کیلو تریاک در جنوب کرمان کشف شد

منبع: ایرنـا
? ۲۱۵ کیلو تریاک در جنوب کرمان کشف شد