۲۰ پرونده در کمیسیون ماده ۲۱ استان کرمان مورد موافقت قرار گرفت

کرمان- کمیسیون ماده ۲۱ استان کرمان ‌با مدیریت معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار برگزار و ۲۰ پرونده مطرح و تصمیم‌گیری شد.  به گزارش نذیر کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، کمیسیون ماده ۲۱ استان کرمان با مدیریت معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار برگزار و ۲۰ پرونده مطرح و تصمیم‌گیری شد. معاون عمرانی استاندار […]

کرمان- کمیسیون ماده ۲۱ استان کرمان ‌با مدیریت معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار برگزار و ۲۰ پرونده مطرح و تصمیم‌گیری شد. 

به گزارش نذیر کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، کمیسیون ماده ۲۱ استان کرمان با مدیریت معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار برگزار و ۲۰ پرونده مطرح و تصمیم‌گیری شد.

معاون عمرانی استاندار کرمان در این نشست گفت: ۴ پرونده از اداره کل میراث فرهنگی، ورزش و جوانان، شهرک صنعتی و راهداری و ۱۶ پرونده از سازمان صمت در شهرستان‌های زرند، رفسنجان، سیرجان، بردسیر، بافت، شهربابک، انار، کرمان و ارزوئیه در کمیسیون ماده ۲۱ بررسی و با واگذاری اولیه زمین با مهلت دو سال و تمدید قرادادهای با درصد پیشرفت کار قابل قبول، موافقت شد.

سیدمصطفی آیت‌اللهی‌موسوی بر بررسی دقیق میزان آب مورد نیاز طرح‌ها و توان تأمین آن تاکید کرد و گفت: پیشرفت فیزیکی طرح‌های تمدیدی با بازدید کارشناسان اعلام و چنانچه متقاضی توان ادامه کار ندارد، زمین‌ها آزاد شود.

کد خبر ۵۹۳۱۵۶۳




۲۰ پرونده در کمیسیون ماده ۲۱ استان کرمان مورد موافقت قرار گرفت

منبع: مــهر
? ۲۰ پرونده در کمیسیون ماده ۲۱ استان کرمان مورد موافقت قرار گرفت