۲۰ درصد مدارس آذربایجان شرقی فرسوده است

به گزارش خبرنگار نذیر کرمان در آذربایجان شرقی، فرهاد فرهودی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازسازی و نوسازی این مدارس نیازمند ۲۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است.وی از ساماندهی ۶۲ مدرسه کانکسی در طول سال جاری خبر داد و گفت: هدف دولت ساماندهی مدارس کانکسی مستقل بالای ده نفر است و در همین راستا از […]

به گزارش خبرنگار نذیر کرمان در آذربایجان شرقی، فرهاد فرهودی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازسازی و نوسازی این مدارس نیازمند ۲۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است.
وی از ساماندهی ۶۲ مدرسه کانکسی در طول سال جاری خبر داد و گفت: هدف دولت ساماندهی مدارس کانکسی مستقل بالای ده نفر است و در همین راستا از ۳۱۹ مدرسه کانکسی ۶۲ مدرسه مورد هدف، ساماندهی شد.
وی افزود: چهار مدرسه از این دسته نیز تا مهر ماه سال آتی ساماندهی می شود
فرهودی، گفت: در این مدت ۹۷۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان تحویل شده است.
وی ادامه داد: در سالجاری ۱۱۷ مدرسه در قالب ۴۰۰ کلاس درس با ۶ هزار میلیارد ریال تحویل آموزش و پرورش شد.
فرهودی با اشاره به اینکه هر سه روز یک مدرسه تحویل آموزش و پرورش دادیم افزود: ۳۰ درصد هزینه ساخت و تجهیز این مدارس توسط خیران و ۷۰ درصد از طریق دولت تامین شده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی از تامین تجهیزات مدارس با هزینه ای بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: این تجهیزات در قالب کاروان تجهیزات آموزشی در برهه های مختلف به مجموعه آموزش و پرورش تحویل شده است.

انتهای پیام




۲۰ درصد مدارس آذربایجان شرقی فرسوده است

منبع: بــرنا
? ۲۰ درصد مدارس آذربایجان شرقی فرسوده است