۲۰ تریلر حامل روغن نباتی قاچاق در بم توقیف شد

کرمان – فت فتو- فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف ۲۰ دستگاه تریلر و کامیون حامل بیش از ۲۳۶ هزار لیتر روغن خوراکی هنگام انتقال غیرمجاز به شرق کشور طی ۲ روز اخیر خبر داد. به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری روز یکشنبه در این زمینه توضیح داد: […]

کرمان – فت فتو- فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف ۲۰ دستگاه تریلر و کامیون حامل بیش از ۲۳۶ هزار لیتر روغن خوراکی هنگام انتقال غیرمجاز به شرق کشور طی ۲ روز اخیر خبر داد.

به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری روز یکشنبه در این زمینه توضیح داد: ماموران واحد مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان بم در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا با پایش محور مواصلاتی بم- زاهدان در مجموع ۲۰ دستگاه تریلر و کامیون حامل روغن خوراکی را طی ۲ روز متوقف کردند.

وی ادامه داد: طی این طرح و در بازرسی از این تعداد کامیون در مجموع ۲۳۶ هزار و ۹۶۵ لیتر انواع روغن خوراکی بدون مجوز که هم به صورت فله ای و هم بسته بندی به منظور خروج از کشور در حال انتقال به مناطق شرقی کشور بود کشف و با اجرای این طرح در پایان سال از قاچاق این حجم سنگین روغن خوراکی جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی ۲۰ متهم مرتبط با این محموله ها به مرجع قضایی بیان کرد: برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش مجموع این محموله بیش از ۴۵ میلیارد ریال برآورد شده است و حتما اینگونه طرح ها در ایام پایانی سال با جدیت بیشتری در سراسر استان استمرار خواهد داشت.




۲۰ تریلر حامل روغن نباتی قاچاق در بم توقیف شد

منبع: ایرنـا
? ۲۰ تریلر حامل روغن نباتی قاچاق در بم توقیف شد