۲۰ تانکر آب ۵ هزار لیتری در روستا‌های محروم رودبار جنوب توزیع شد

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج رودبارجنوب گفت: برای رفع تنش آبی ۲۰ روستا به همت هلال‌احمر و گروه‌های جهادی ۲۰ تانکر ۵ هزار لیتری آب توزیع شد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ محمد دژکام در حاشیه مراسم توزیع تانکر‌های آب در ۲۰ روستای فاقد آب بخش مرکزی و جازموریان، عنوان کرد: در ادامه کمک […]

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج رودبارجنوب گفت: برای رفع تنش آبی ۲۰ روستا به همت هلال‌احمر و گروه‌های جهادی ۲۰ تانکر ۵ هزار لیتری آب توزیع شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ محمد دژکام در حاشیه مراسم توزیع تانکر‌های آب در ۲۰ روستای فاقد آب بخش مرکزی و جازموریان، عنوان کرد: در ادامه کمک مومنانه توزیع تانکر آب در چند مرحله در شهرستان رودبار با همکاری جمعیت هلال احمر انجام شد.

 
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب بیان کرد: برای کمک به رفع تنش آبی موجود و با همکاری هلال احمر شهرستان، در روستا‌های محروم رودبار و جازموریان تعدادتوسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه یبین روستا‌های فاقد آب آشامیدنی توزیع شد.
 
 
وی گفت: با توجه به اینکه یکی از اولویت‌های مهم سپاه خدمت رسانی و ‏محرومیت زدایی است و با توجه به گرمای طاقت فرسا ‏و شرایط بحرانی که این شهرستان در آن قرار دارد سپاه و گروه‌های جهادی در عرصه خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان در حال ارائه خدمت بی منت است.
 
دژکام بیان کرد: بیست عدد تانکر پنج هزار لیتری برای بیست روستای فاقد آب آشامیدنی رودبار و جازموریان تهیه شد.

انتهای خبر/پورحیدر 




۲۰ تانکر آب ۵ هزار لیتری در روستا‌های محروم رودبار جنوب توزیع شد

منبع:آرمـان
? ۲۰ تانکر آب ۵ هزار لیتری در روستا‌های محروم رودبار جنوب توزیع شد